GEREKSİZ...LÜTFEN.! .

     Saygıdeğer duyarlı gönül dostlarım. Sevgiler, selamlar ileterek söyleşime 
başlıyorum. Hayat serüveninde bazı insanlar o kadar çok gereksiz işlerle uğraşıp başlarına bela da sarabiliyorlar. Kişi günlük yapacağı işleri bir gün öncesinden hedef çizip programa koymalıdır. Her boş geçen zamanın er yada geç hesabı sorulur. Gereksiz işlerle de zamanımızı çürütmemeliyiz. 

     Atacağımız adımları dikkatli atmamız gerektiği gibi, ağzımızdan çıkacak her sözü söylemeden önce beynimizde olgunlaştırıp öyle paylaşmalıyız. Sağlığımıza zararlı her türlü maddeden de uzak durmalıyız. Şuurumuzu kaybettiğimiz zaman Allah korusun istenmeyen hareketleri sergilersek sonra başımıza kalkarlar aile yakınlarımızı ve kendimizi de yıpratmış oluruz.

     Gereksiz harcamalar yaparak bütçemizi de daraltmanın hiç anlamı yok.
Bu gün elinizde ki mevcut para yarın eliniz de olmayabilir. Her hanenin kıyı da köşe de, veya banka da bir miktar parası bulundurmalıdır. Hastalık var, ölüm var. Varlığın da etrafında pervane olan dostların, yokluğunda kaybolurlar. Hiç kimseye güvenmemelisin şüpheli kişilere de paranı ödünç vermemelisin.

     Kendi sağlığını hiçe sayanlar maalesef başkalarının havasını da bozuyor, eleştiri yapınca da avukatlığı yaparak kızıyor. Kul hakkına önem vermeyenler uhrevi alemde, huzuru mahşerde hesaba çekileceğini unutmamalıdır. Bu dünyayı kalıcı sananlar aldanıyorlar. Nefsin arzusuna kapılıp,şeytana uyarak günah defterini kabartıyorlar. Allah'ımın tövbe kapısı inananlara açıktır.
 
     Kanunlara nizamlara harfiyen  uyanlar her zaman itibar sahibi olurlar. Aksine hareket edenler de kaybetmeye mahkumdurlar. Bir avuç torak hırsına bürünüp savaş çıkaranların, masum insanları katledenlerin vicdanları ne derece rahat bilemiyorum. Ülkemizin içinde ki ve dışındaki vatan hainleri! 
,bedelini kanlarıyla ödeyip Türkiye Cumhuriyetine kurulmasına vesile olan güzel yurdumuzu bölmeyi amaçlayanlar bilsinler ki gaflete dalıp aldanıyorlar.

     Tarihte olduğu gibi bu gün de,yarın da ülkemizi iç ve dış düşmanlardan koruyabilmek için  ben Türküm diyenlerin kanının son damlasına kadar  savunacağına eminim. Şehitler ölmez, Vatan bölünmez nidaları gökleri bile
inletmekte, çapulculara kahramanca sesini dinlemektedir.  Bir Türk dünyaya bedeldir sözünü de hafızalara kaydedelim, mehteran marşlarını ezberleyelim o gün söylenenler bugün için, yarın için de geçerlidir.
  
     Her zaman gururla yürekten söylediğim bir dörtlüğü sırası gelmişken paylaşmak istiyorum.  FEDADIR BU VATANA CANIMIZ,  HELAL OLSUN AKSA DA KANIMIZ, YETER Kİ GÖKLERDE DALGALANSIN, AY YILDIZLI BAYRAĞIMIZ.  Bizler Osmanlı torunlarıyız. Teröristlerin kökü er geç kazınır her suçlu adalet önünde hesabını verir. Kardeşçe yaşayabilme ümidi ile sizlere sağlıklı, huzurlu ömürler diliyorum. Söyleşimi  şiirlerle bağlıyorum.

xxxxx   GEREKSİZ   xxxxx

Bölücü, haine olma hiç maşa,
Alnının  terini  silerek  yaşa,
Çekilen emeği giderme boşa,
Gereksiz işlerle zaman öldürme.

Zararlı maddeden daima iğren,
Faydalı  ne ise  okuyup  öğren,
Hakikat üstünde dönüyor evren,
Gereksiz işlerle zaman öldürme.

Azim ve cesaret olmalı sende,
Plan ve projen durmalı önde,
Saatin  zilleri  çalmalı  günde,
Gereksiz işlerle zaman öldürme.

Her işi sanatın ehline danış,
Zarara uğratır cahilce kanış,
Bir anlık olmasın çıkış ve iniş,
Gereksiz işlerle zaman öldürme.

Dünya,  ahiretin  belli  isteği,
Devlet de veriyor bazen desteği,
Zeki'nin ayağa takma kösteği,
Gereksiz işlerle zaman öldürme.

xxxxx   L Ü T F E N  xxxxx

Kapalı alan da içmeyin yasak,
Tiryaki savunur bırakın desek,
Yine yakarsınız biz gülümse sek,
Temiz havamızı bozmayın lütfen! .

Veresi olunca katlanmaktadır,
Peşine dönünce tatlan maktadır,
Kafayı şişiren dışlanmamaktadır,
Alın paranızı yazmayın lütfen! .

İzdihama sebep vermemelisin,
Araya izinsiz girmemelisin,
Gıdamıza leke sürme melisin,
Bilin sıranızı, sız mayın lütfen.

Gerdanlar, göbekler görünmektedir,
Kalçalar,bacaklar bilinmektedir,
Tahrikle arzular dirilmektedir,
Örtün teninizi, kızmayın lütfen! .

Vatandaşlar için hizmet yayılır,
Devletin  eşyası  bizim  sayılır,
Masum insanlara neden kıyılır? ,
Şair Zekiyi de üzmeyin lütfen! .

Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM  il temsilcisi.
( Gereksiz ... Lütfen .! . başlıklı yazı Ispartalı tarafından 2/20/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.