KAOSÇULAR   YİNE   DEVREDE    AMA  ...!!!

   Gün gittikçe  etkinliği biten kaosçular son  zamanlarda  son  hız  devredeler. Bugün anlaşılması  güç  olan eylemler  neden tetiklendi. Şöyle  1990’lı yıllara  dönelim. Sayın Özal  başta...Bu  dönemden önce  hiçbir şekilde  Kürt  kimliği kabul görmezken , Kürtçe  kasetler bile dinlenemezken, Kürt’lerin  kışın  karın üstünde  yürürken kart-kurt  sesinden Kürt ismi çıktığı söylenirken,Türk oldukları empoze edilip,  yoğun asimilasyon  ortamı mevcutken, Kürtçe türkü söylemek isteyen sanatçıların yurt dışına kaçmasına  neden olabiliyorken, Kürtçenin Farsça ve Türkçeden meydana geldiği , Kürtçe denilen bir  dilin  olmadığı empoze  edilirken,  kendini Kürt savunucusu gören kesimlerde pek  ses  yok. Ancak Özal’ın  Kürt  kimliğini  kabul görmesi  ve  bu  yöndeki yasakları  yavaş  yavaş  kaldırmaya  başlamasıyla  ortalık  kaynamaya ,terör son  hatta  ulaşmaya başladı.Şehit  cenazeleri , baskınlar ,yol kesmeler ,yağmalar…Bütün kaosçular şenlik içinde  ırkçılıkla  beslenenler  ayakta. Bakın biz demedik  mi bunlara  hak verilmez. Kökünü kazıyacaksınız. Bakın hükümet  azıcık hak verdi. Adamlara bak  durmuyorlar.Ancak Sayın Özal direndi.İnsanlık onuru olan bu haklar ,Osmanlı döneminde hiçbirisi elinden alınmadan birlikte  yaşamasını  bilen bu  halkın tümden suçlu ilan edilemeyeceğini , elinden alınan hakların iade edilmesi gerektiğini savunmaya  devam etti. Kaosçuların son  çare gördükleri  zehirleyerek öldürme  planlarını ortaya koydular ve başardılar. Sayın Özal’ı ortadan kaldırdılar. Sayın  Özal’dan sonra  gündemde kalmanın dışında çok ciddi olaylar olmadı.

       Sayın başbakanımızın  Sayın Özal’la başlayan ama üstü  örtülen Kürt sorunu çözme ve alınan hakların iadesi için ciddi  çalışmalar  başlatması,Alevi  sorunlarına el atması ,Ülke ekonomisinin daha  refah  seviyeye getirme çabaları, Kürtçe kanal , Kürtçe kurslara izin verilmesi, azınlık haklarını vermeye  çalışması , darbeci paşalara  dokunması , Kaosçulara meydan okuması , çevredeki komşuların haklı mücadelelerini savunması , İsrail’e  karşı dik  duruşu , yeni  sivil anayasa çalışmaları ,  kaosçuları  ve    birlikçilerini harekete geçirmiştir. Dün hangi senaryo uygulandıysa bu gün de aynı senaryo  uygulanıyor. Sayın Başbakanımızı haklı  ve yerinde  yaptığı  mücadelesine  gölge  düşürmek… Aşırı milliyetçi  blok  oluşturmak,  Kürt –Türk  çatışmasını çıkarmak  , halkın refah  ve mutluğunu engellemek ,kaos ortamı  oluşturma emelinde olup, bu kaos ortamı içerisinde rant ve saltanatlarını sürdürmeyi hedeflenmektedirler.Bu saltanat  yaklaşık 200 yıllık saltanat kolay bırakmayacaklardır. Bu güne kadar akan kanlar  onların umurunda bile değil. Onlar sadece mevcut örgütleri  kurup, onlarla işbirliği içinde kendi emelleri doğrultusunda harekete geçirmeye çalışarak eylemleri yaptırmaktadır.Aslında bu senaryoyu  çözmek  çok basit.Van depreminin de gösterdiği gibi ne Kürt  ne de Türk halkının birbirinden alıp veremediği hiçbir  şey  yok. Onların adına onların haberi  ve onayı  olmadan kaosçuların dayatması var. Onları birbirine düşürme planları var.Sayın başbakanımızın yaptığı gibi bu planlarını bozmak, onların  tefrikalarını inanmamak, tüm ayrıştırıcı söz ve eylemlerde  bulunmamak , Türkiye’de  yaşayan tüm ırkların zenginlik olduğu  düşüncesini oluşturmak, Ülkenin Türkiye’de  yaşayan herkesin olduğunu, sahiplenmende herkesimle olunabileceği duygusunu oluşturmak.  Sağduyulu  olmak herkesin faydasına olacaktır. Tüm dünyada  sınırların kalktığı bir dönemde Kürt veya başka bir ırkı görmemenin dışlamanın faydadan çok zarar  teşkil edeceği bilinci  oluşturulmalıdır. Halkımızı ve tüm  dünya  yardımseverlerini  Van depreminde  göstermiş  olduğu hassasiyeti kutluyorum. Barışı birlikteliği karşılıklı  eşit  haklar  içinde yaşamaya  yönelik çalışmalara  destek  vermeye   devam edilmesi gerekmektedir.  İnsanların  huzur , refah, barış  ve mutluluğuna gölge düşürmeye  yönelik her  türlü kaosçu planları hem  Kürt  hem Türk   hem de diğer  tüm ırklarla kardeşçe  el  ele  vererek  yürekli bir  şekilde çözüleceğine inanmaktayım. Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın basında yer alan güncel bir haberini sizlerle paylaşmak istedim. Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Atatürk’ün millet tanımını 1929 yılındaki kendi kaleminden çıkan sözlerle anlattı. Ardından Türkiye’yi yöneten hükümet olarak millet kavramına aynı baktıklarını söyleyen Erdoğan, “Bu ülkenin her bir ferdi birinci sınıf vatandaştır. Bu tartışılmaz. 74 milyonun fertleri arasında herhangi bir ayrımcılığı, eşitsizliği ve adaletsizliği asla kabul etmeyiz, buna müsamaha da göstermeyiz.” dedi.Bize de  düşen dilimize ,yüreğimize  geleni  kalemle aktarmak  olacaktır.Barış ve  huzur  için tüm  Türkiye  el  ele  diyorum.Bu  çağrıya  tüm insanlarımızı davet  ediyorum.Çözümü  kardeşlik duygularının geliştirilmesinde görüyorum.

 Saygılarımla…

 

 

                                                                                                           Tevfik  KARDAŞ

 

                                                                                                             Eğitimci / Yazar

( Kaosçular Yine Devrede Ama ...!!! başlıklı yazı Tevfik KARDAŞ tarafından 10.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.