Paralel devlet Başbakan ile çatışma halinde.Bir ülkenin Başbakan’ına karşı en küçük birimlerine kadar saldırılar düzenlenmekte.Bütün yayın kuruluşları  ve yandaşları  ile saldırmaktadırlar.

           Abiler  ne istiyor ? İktidar mı ,İktidarın nimetlerinden faydalanmak  mı?iktidar dan faydalanmaksa  nimettin en okkalısından faydalandınız.Ülkenin her  kademesine Başbakan döneminde adam yerleştirdiniz.Dış ülkelerde okullar açtınız.Ülkenin her işinde  söz sahibi oldunuz.Cemaatten  referans  almadan  kimse polis ,kaymakam,hakim,savcı vs  olamadı, olmuşsa da  çok azı olmuştur. Gördüğümüz  gibi  abilerin  derdi aslında iktidarın  nimetti  değil,iktidar  olmaktır.Yada kukla iktidar kurmaktır.

         Abilerin unuttuğu bir  şey  var.İktidar olmak darbe yapmak  değildir.Eskiden ordu göreve derlerdi,Şimdi de Cumhurbaşkanı göreve denmeye  başladı.Savcılar  ve hakimler  iş  başına denmektedir.Kısacası darbe yüzünü farklı göstermekte .Hukukçu  ile hukuksuzluk yaptırılarak ülkenin  ve Başbakan’ın itibarını düşürmeye çalışmaktadırlar.

       Aslında  bazı masum ve  sadece  Allah  rızası için  cemaatte olan arkadaşlar var  ve onları  ayırmak gerekir.Onları tenzih etmek gerekir.Bu kardeşlerimizi ayırıyor ,onları tenzih ediyorum ancak bu kardeşlerimiz  de   bilmelidir  ki  Ulul-emre itaat  farzdır.Nasıl namaz farz ve onu eda  etmek gerekiyorsa  ,Ulul -emre  itaat etmek te gerekir.Sayın  başbakanınız çok şükür Müslüman ve din önündeki  engelleri gücünün  yettiği kadar kaldırmakta,insanların dinini daha rahat bir  ortamda yaşamasına  müsaade  etmektedir.Daha  önce  yöneticilerimiz  halk  ve haktan yana  değil ,cepten yana oldukları  açık seçik  iken bunlara karşı duruş göstermeyen paralel  yapının  oyunlarını   ( masum ve sırf Allah rızası ile bağlanan kardeşlerimiz ) görmeli  ve bu oyunları bozmalıdır.

     Bu güne  kadar böyle bir başbakan bu memlekete nasip olmadı.Hepimiz gördük .Önceki yöneticilerimiz ABD  ve İsrail lobileri  ne derse onu yaparlardı.Onlar pentagon dan yönetilirdi.Saygın değildik.Dik değildik.İsraill’ e karşı  en ufak açıklama yapılmazdı. Bu ülkeler ve buna bağlı lobiler  istediği zaman darbe yaptırırlardı.Paralel  yapının  hiç te  gıkı çıkmazdı. Saltanatları  devam ederdi.Başbakan bu gün sadece  bizim  ülkede değil tüm dünyada tanınan ve saygı duyulan bir liderdir. Ortadoğu’yu görüyoruz.Her taraf kan gölü.Çoluk çocuk perişan halde.Bu  memleket ucuz elde  edilmedi.Cesaretiniz  varsa  İsraille  Van Minit   deyin  .Başbakanın  bu  kadar üzerine gideceğinize İsrail  ,Mosad , Cıa  aleyhine  bir  beyanat  verin.

     Utanmadan 28 şubat hortladı denmektedir.Siz 28 şubattı  ne  bilirsiniz?  28  şubatçılarla  beraber hareket etmediniz  mi?Merve Kavakçı Kardeşimizi meclisten dışarı atan zihniyet ile beraber  olup onları  desteklemediniz  mi?Kendi  özel dershaneleriniz de  bile başı açık  veya perukla  derse  girdirmediniz  mi?

     Benim eşim  Yüksek lisans  mezunu bir Veteriner Hekim.  Görevdeyken  istifa  ettirildi?O günden beri hala göreve başlamadı.Dile   kolay 17 yıl hak ettiği  kadroyu sadece örtüsü için feda etti.Örtü sorunu yeni çözüldükten sonra düşünmeye başladı.Paralele sorsanız  kendilerinden olmayanı dindar  saymaz.Sizden kaç kişi bu fedakarlığı yaptı.Yaptıysa da onların haklarını hangi platformda savundunuz?

    Cemaatteki  saf  ve temiz  kardeşlerime  sesleniyorum.Bu  kin bu  öfke  niye.Bu saldırı kim ve  kimlerin  işine yaramakta.Basın ve  yayınlarınıza  bakın kimler övülmekte.Yerilen kötülenen  kim?Sizler  bizim kardeşimiz siniz. Müslüman Müslümana  bu kadar iftira  atar mı ,bu kadar  saldırır  mı?Yolsuzluk diyorsunuz tamam kabul,savunduklarının  yolsuzluklarını niye söylemiyorlar?Elinizi başınızın içine alın düşünün.Abiller  bu ülkeyi yönetmek istiyorsa parti kursun ,bedel ödesin, seçimlere  girsin .Halkın sevgisini  kazansın. iktidarı eline geçirip öyle  söz  sahibi olsun. Halkın  gücüne Allah’tan  başka kimsenin  yetmeyeceğini herkes  gibi sizler  de anlamalısınız.Sizden doğru yerde durmasını bekliyoruz.Yada bulunduğunuz yerde mücadele edip ,yanlışlarını düzeltmenizi temeni ediyoruz.   

 

Saygılar  Sunar,tekrar buluşmak dileğiyle

 

Tevfik KARDAŞ

Eğitimci /Yazar

( Türkiyede Söz Sahibi Abiler Mi Yoksa Halk Mı başlıklı yazı Tevfik KARDAŞ tarafından 25.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.