Türkiye   tarihine  baktığınızda yaklaşık  10  yılda  bir   darbe  olmuştur.Hepsinde de  darbeci paşalarında  desteği  ile başarılı  olmuşlardır.Bu  gün  gezi  parkı ,duran adam  eylemleri de   diğer  darbe  girişimlerinden  pek  farklı görünmemekte.Derin  devlet  ve işbirlikçileri darbe  planları bir  bir  ortaya koymaya başladılar.

    Darbeciler  bu  defa  yanıldılar.Halk eski  halk , ekonomi  eski  ekonomi  değil.Halk  bilinçli,ekonomi güçlü  olunca  darbeye  zemin  oluşturmakta  zorlanmaktadırlar.Ordu  da  darbeci  paşalar kalmayıp,  ordudan da  olumlu  yanıt  alamayınca  çeşitli  bahanelerle  ortaya  çımaya  başladılar.İlk olarak Gezi  parkıyla  ağaçları bahane  ederek  çevrecileri  sömürerek onların  üzerinden  planlarını  devreye  sokmaya  başladılar.

   İç  ve  dış güçlerin  etkisiyle  finansman sağladılar.Sosyal   medya  üzerinde  halkı kışkırtmaya,olayları  farklı  göstermeye  başladılar.Asıl  amaçlarını  mevcut  iktidarı darbe ile yıkmak  olduğunu halktan gizlediler.Masum  görünen  eylemlerin  arkasına sığınarak halkı bilinçsizce  meydanlara  çıkarttılar.Çevreci  halk  adı  altında  gizli  emellerini  ulaşma  planlarını  devreye  soktular.  Çevreci bir  kaç  insanın  umutlarını ,iyi niyetlerini  sömürdüler.Olayların akışını istekleri  doğrultusunda  illegal  örgütlere  yaptırmaya  başladılar.

  Diktacıların gezi  parkı  planları  deşifre  olup  ,milletimiz  şiddet  yanlısı olmayınca  daha  masum  gibi  görünen  aslında  planlarının   bir  parçası  olan  duran  adam  eylemi  başlatıldı.Halk şiddette  hayır  deyince  ,sessiz  duran ,elleri cepte,kitap  okuyan insanları  devreye  soktular.Kamu  oyunu  yanıltmaya  onları  masum  olduklarına,şiddet  olmadan eylem  yaptıklarına,onları haklı talepler peşinde olduklarını,  göstermeye halk arasında duran adam eylemini  yaymaya,insanları  örgütlemeye başladılar.

  Değerli   halkım,dün  Gezi parkı eylemleri,bu  gün duran adam  ve yarın   çıkarılacak başka eylemler sıralı olarak planlanmış  ,darbeciler  ve  destekçileri  tarafından çıkarılmış mevcut iktidarı yıkma  girişimleridir. Demokratik  yollarla  iktidara çıkmamış,asla da  çıkamayacağını bilen  darbecilerin  son  kozlarıdır.Son  oyunlarıdır.

  Sevgili  Gençler,  halkımız darbecilerden  çok çekmiştir. Darbe iktidarında Halkımız, İşsizliği görmüş,gaz  kuyruklarında  beklemiş, şeker,pirinç kara  borsaya düşmüş, yiyecek ekmek bulamamıştır.İnsanlarımız suçsuz  yere idam edilmiş,yüzlerce  failli meçhul cinayetler  işlenmiş,haklı olan değil , her zaman güçlü  olan önde  olmuştur.

   Tüm duyarlı insanlara sesleniyorum,

   Darbecilerin  oyunlarını sizler  bozdunuz. Sizler  demokratik gücünüzü kullanarak  onları al aşağı ettiniz.Gelin  bu  son  oyunlarını da  beraberce  bozalım.Onların  oyunlarını dillendirelim,sosyal medyayı aktif  kullanarak,basın  yayın  organlarını iyi  takip edip onların hilelerini  boşa çıkaralım.Sağduyulu  bir  şekilde,şiddette   başvurmadan  demokratik ortamda onların  maskelerini indirip,heveslerini  kursağında  bırakalım.

   Saygılarımla,tekrar  buluşmak  dileğiyle.                                                                     Tevfik  KARDAŞ

                                                                                                                                                 Eğitimci/Yazar

( İktidar Hayal ; Darbe Senaryosu Devrede. başlıklı yazı Tevfik KARDAŞ tarafından 21.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.