BATI, İNSAN HAKLARI  İHLALİNDE  SINIFTA  KALMIŞTIR.

      Batı , Suriye ve  Mısır  konusunda çifte  standart politikası gütmüş  ,bu  ülkelerde ve  diğer  ülkelerde akan  kanlar Müslüman  kanı  olunca seyirci  kalmakla yetinmektedir.

     Esat,  masum Suriye  halkına ilk günden beri şiddet  ve  orantısız  güç  kullanarak birçok  kişinin  ölümüne , bir çoğununda  sakat bırakılmasına,binlerce kişinin  evsiz , barksız kalarak  evlerini terk etmelerine sebep  olmuştur.Suriye ‘de  zulümle ,şiddetle Esad rejimi ayakta durdurulmaya çalışılmaktadır.

   Esad;  tankla,topla,tüfekle hatta uçakla    hunharca  yaptığı saldırılarda , aldığı  canlarla  tatmin olmayıp,şimdiki  nesli  öldürüp sonraki  nesilleri  sakat  bırakan  kimyasal  silah  kulanmaya  başlamıştır.Hepimizin yüreğini  yakan bu hadise  dehşet  vericidir.Gerek  kalemimizle ,gerekirse canımızla bu  olayın sona erdirilmesinden yanayız ,bu  zülmün  karşısındayız,  olmaya da  devam edeceğiz.

   Mısır ‘da  % 52  oyla  seçilmiş  Mursi  iktidarını  deviren  darbeci  Sisi ‘de  her gün  kan dökmekte  Müslüman Kardeşlerimize  saldırmakta,zulüm  ve  işkence  yapmaktadır.Sisi arka  planda batının desteğini alarak Müslümanların  kanını  emercesine  çapulcu  ,vampir  halktan da  yanına  adam alıp Müslüman halka saldırtmaktadır.Vahşet,kan ,öfke  kusarak  zalimliğini tüm  dünyaya duyurmaktadır.Ama  batı ısrarla  bu  sahneleri  görmemekte ,halkların  kendini yönetebilmesi  için Müslüman  olmama    şartı  istemektedir.

   Filistin,Arakan,Cezayir,hama,Halepçe  katliamları  onları  çok  ilgilendirmemiş sessiz  bir  şekilde izlemişlerdir.Halada akan Müslüman kanlarını  izlemeye devam etmektedir. Kendi eleriyle  ikiz  kulelerine saldırı  yaptırılarak tüm  dünyanın  Müslümanlara karşı  bir  İslam  Fobisi  oluşturmasına  sebep olunmuş,Müslümanlar  seçilse de  iktidar  olması  tehlike  arz  ettiği  algısı batıda  oluşturulmuştur.

  Batı, oluşturulan İslam  fobisi içinde  masum Müslüman  halkın kanının  akmasına  seyirci  kalmaktadır.Türkiye’ye gezi eylemcilerine sıkılan biber  gazına  karşı  yapılan tepkili açıklamalar,uyarılar ne  yazık ki  Sisi’nin  yüzlerce  insanın  öldürmesine ,onları canlı  canlı  yüksek  binalardan aşağı  attırmasına ,Esed’in  kimyasal silah  kullanmasına  aynı  tepkiyi  göstermemişlerdir.

   İnsan haklarının  temsilcisi Batı ,kendi  yandaşlarının  zulmünü  reva  görmektedirler.Dünyanın herhangi bir  yerinde  Zulüm  varsa  batı’ nın  Müslümana  zülmüdür.Yada kendilerinin  kendilerine  yaptığı zulümdür. Müslümanlar  batıya zülüm  yapmış  olsaydı,  görürdünüz  kıyametin  nasıl  kopacağını.

    Batı  insan hakları  dersi vermek istiyorsa  derhal  kendine  gelmelidir.Zulmün  dini  olmaz.Zulme uğrayan  kim  olursa  olsun,hangi  dinde  olursa  olsun,hangi ırkta  olursa  olsun  sahiplenmek  gerekir.İnsan hakları  dersi  vermek isteyen  batı ,sadece kendilerine  değil  tüm  insanlığa karşı işlenen suçlarda  dünya  ülkeleri  birlikteliğini  oluşturmalı,zulmün  karşında  olduğunu  fiilleri  ile  göstermelidir.

   ABD’nin Esad’a  karşı  başlatmak  istediği askeri  müdahale  gecikmesine  karşın olumludur.Geciktirilmeden   yapılmalıdır. Bir  müdahale de  Mısır’da Sisi’ye ,Filistin’de İsrail’e,Arakan hükümetine karşı  yapılması Batı’nn adil  olması ,Müslümanlığa karşı işlenmiş suçların yok  olması açısından beklenilmektedir.

 

 

Tekrar buluşmak  dileğiyle

Saygılar   sunarım.                                                                                                        TEVFİK  KARDAŞ

                                                                                                                                        EĞİTİMCİ  YAZAR

( Batı, İnsan Hakları İhlalinde Sınıfta Kalmıştır. başlıklı yazı Tevfik KARDAŞ tarafından 28.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.