Merkezi  Sırbistan olan CİA  destekli  Sırpça  direniş  anlamına  gelen  örgüt  tarafından  yapıldı.Örgüt  sosyal  medya  üzerinden  eylemler  şeklinde  çıkışlar  ,protestolar  düzenleyerek   hedef   belirledikleri  ülkenin  iktidarını  yıkmak,ekonomisini  çökertmek amaçlı  kurulmuştur.

   Örgüt sosyal  medya  üzerinde  önce  iyi  niyetli  gösteriler  düzenlemekte ,bunu  tüm ülkeye  yaydıktan   sonra  hükümet  tarafından  yapılmış   süsü  vererek  polis ,asker  veya  özel  güvenlikçiler  tarafından (aralarına  sızdırdıkları  veya  kendilerine  taraf  oldukları kişilerce)  sivil  vatandaşa  şiddetle   karşılık  vermeleri  sağlanmakta ,sivil halkın  düşünme  yetisini  elinden  alarak  yayılarak  karşı  şiddette  başvurmaları  sağlanmaktadır.Böylece  ülkede  kaos  yaratılarak ,borsaların düşüşüne,ekonomik  krizlerin çıkmasına  neden  olarak, Yöneticileri diktatör göstermek,  mevcut  iktidarı yıkmak , yerine  kukla iktidarlar  oluşturup  ülkenin  geleceğini  ipotek altına  almak ,faiz lobileri beslemek örgütün  en  büyük  amaçları  arasındadır. 

    Arap  baharını  mercek  altına  aldığınızda   yukarıdaki  senaryonun  bire  bir uygulandığını  görür  hayretler   içinde kalır, ne  kadar olayları  iyi  organize  ettiklerini  nasıl başardıklarına şahit  olursunuz.

   Ülkemizdeki  gezi   eylemlerini gelin beraber  mercek  altına alalım ,beraber  inceleyelim:

  İlk  eylemi  hatırlayalım.Bir  kaç   çevreci tarafından başlatılan gayet iyi niyetli  birkaç  ağacın kurtarılması  için  başlatılan eylem. Buraya kadar  normal.İstanbul ,Beyoğlu,taksimi  ilgilendiren bir  olayın aynı  anda  sosyal medya  ,iç  ve  dış mihrakların desteği  tüm  ülkeye ,hatta dış dünyaya yayılması,yayılma  becerisi  sağlandıktan sonra  bir  kaç  polis tarafından halkı  tahrik  edecek  kadar şiddette  başvurdurulması   ,çevreci  eylemcileri devre  dışı  bırakarak marjinal  grupları meydanlara çıkartıp,ülkenin polisine,arabasına,esnafın işyerine ,halkın  kaldırımına ,arabasına  saldırıp yakılmasına  kadar  ileri gitmeleri a  normal.

  Değerli  halkımız,değerli  çevreciler gezi  olayları  sizlerin  sağduyuları   sayesinde OTBOR  örgütünün  üstendiği,halkı  provoke etme istediği  kursağında  kalmıştır.Arap baharında gösterdiği  başarıyı  ülkemizde  başaramadı.Çünkü  halkımız  şiddette ,vurmaya  ,kırmaya  karşı dik  durdu.Haklı   talepler  meşru  zeminde  aranması  gerektiği  dersi  vermiştir,vermeye  devam  etmektedir.

   Ülkemizin IMF ‘ye  borcunun  bitmesi,batılı   ülkelerin ekonomide  dev açıklar  verdiği  ilk  beş ayda  4.3 milyar lira  fazla  verdiği  dönemde  bunların  yapılması  tesadüfi  değildir. Gezi  eylemleri  halk  oylamasına sunulması  ile  önleri  kesilen  dış ve    mihraklı  güçler  farklı  eylemler  bulma  peşine  düştü.Duran adam  eylemi  gibi.Bu eylem  tutmadı ,yeni eyleme  geç .Nasrettin  hoca  misali  ya tutarsa.

    Değerli  halkım,sizler  bu oyunlara  gelmeyerek  hakkın , haklının  yanında  yer  aldınız.Tüm duyarlı halkıma sevgi  ve saygılarımı,sunarım.

Tekrar  buluşmak dileğiyle.

                                                                                                                                          Tevfik  KARDAŞ

                                                                                                                                           Eğitimci /Yazar

( Gezi Ve Duran Adam Eylemlerinin Arkasındaki Örgüt :otbor başlıklı yazı Tevfik KARDAŞ tarafından 21.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.