Çamur at, tutmazsa izi kalsın.

 

        Değerli  okuyucularım ;

 

      17  Aralıkta  herkes  gibi  bizde  şok olduk.Neler  oluyor acaba  dedik? ‘’Güvendiğiniz sahiplendiğiniz,her şeye  rağmen  savunduğunuz  değerlerimiz   acaba  kötüye mi  kullanılıyor ,diye düşündük. Zaman  her  şeyin  ilacı  dedik, izlemeye başladık .Tarafsız kalarak olayların akışını izledik.Neden  izledik?Biri yıkılır,biri kazanır hesabını yapmadık?Hakkın haklının  anında tahlili  zor geldi, bize.Haksızı savunamazdık,haklı  ortaya çıkmadan.

         Değerli  kardeşlerim;

       Sayın mit müsteşarı Hakan Fidan’ın gözlem altına alınıp, ifadeye çağrılmasından tutun ,gezi olaylarından ,17  aralık yolsuzluk operasyonuna kadar yapılan ,tüm müdahaleler   başlangıcı masum  ve haklı sebeplere dayatılsa da  bu senaryoların altında  asıl  gaye  var  olan seçilmişleri kamu oyunda yıpratmak ,mevcut meşru hükümeti yıkmak  yerine kendilerince  meşru  veya  gayrı meşru kukla bir  hükümet kurmaktır.

      Sevgili kardeşlerim;

      Şimdi olaylar  tahlil ettiğimizde  ellimiz daha güçlü;Yolsuzluk varsa sonuna kadar gidilmeli ,gidilecekte.sayın  Başbakanımız  hayatı boyunca yolsuzlukla ,çeteyle,kaosla ,yandaşçılıkla mücadele etmiş ve dik  duruşuyla dünya lideri olmuştur.Ebetteki  bu mücadelesi sırasında  kırılan incinen olmuş ama bunlar hep zalimler ,haksız  kazanç elde edenler olmuştur.Sayın Başbakanımız;’’yolsuzluk yapan babam da ,oğlum da olsa yanına kar  kalmayacaktır.’’kamu oyuna açıklaması vardır.Sonuna kadar yolsuzlukla mücadele edeceğine  güvencemiz  tamdır.

     Saygıdeğer  Kardeşlerim;

     Mehmet Akif Ersoy  ‘’Dinimi söven bari Müslüman olsa ‘’sözünü hatırlamak,hatırladıkça İbret almak isteyenlerdenim .Şimdi size soruyorum.Türkiye’nin ve dünyanım kabul görmüş olduğu Sayın Başbakanımızı götürdüklerinde yerine  daha dürüst ,daha doğru ,daha başarılı kim veya kimler getirilecek?Mevcutta  getirilmeye  çalışılan  kimlerdir?  Kamu oyu vicdanını  ve  hakkını verecek  midir?Memleketimize,Vatanımıza ,Halkımıza  yapılan ve  yapılacak  bunca  hizmet heba   edilmeyecek mi ? Bankalar tekrar boşaltılmayacak  mı?Ülkemizin yakaladığı istikrarın devamını  kim  veya  kimler sağlayacak? Dinin gereğini  yerine getirip örtünen  bacılarımız  okullarına ,işlerine tekrar  gidebilecekler mi?Bütün bunlara sebep olmak veya ortak olmak  vebalın en büyüğü değil  midir?

    Sevgili kardeşlerim;

      İHH ‘a  dünyada saygın   hak  ve haklının  yanında durup ,kuruluşundan bu yana  hem ülkemizde  hem de  dünyada  mazlumların  yanında  yer  almış  uluslar arası  bir  yardım  kuruluşudur. Gördük ,gördünüz  iftira kampanyası başlatılıp  ,halkımız ve dünya kamu oyunda  silah  yüklü kamyonu İHH’a  aitmiş gibi gösterilerek ,temiz  bir yardım kuruluşunu kirletmek ,kamu oyu gözünde düşürmek istediler. Onların tuzağı  varsa  Allah (c.c)’ında tuzağının olduğunu unuttular.Kurmuş  oldukları tuzak şükür  ayaklarına  dolanmış  oldu.

   Saygıdeğer Halkım,

   Düne kadar  Sayın Başbakanın etrafın da,el pençe dönüp  milletvekili ,bakan olmak için

can atanlar  görev  verirken Sayın  başbakan iyiydi  de;görevden  alırken mi kötü  oldu.Madem  çok cesaretliydiniz her şeyi  onun talimatıyla  yaptınız  neden görev  başındayken itiraz  etmediniz.Gider ayak bunu yapmak cesaretten çok ,doğruluktan çok  çamur at izi  kalsın ,ben battım herkes batsın mantığı değil midir?

Saygılar .

Tekrar  buluşmak dileğiyle.                                                         Tevfik KARDAŞ

                                                                                                       Eğitimci-Yazar

( Çamur At, Tutmazsa İzi Kalsın. başlıklı yazı Tevfik KARDAŞ tarafından 6.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.