KANDIRMA  BİZLERİ  ŞEYTAN.! .

        Saygıdeğer duyarlı gönül dostlarım, sevgiler,selamlar ileterek paylaşıma devam ediyorum. Allah bizleri şeytanların şerrinden korusun. İnsan oğlunu yanlış yollara sürükleyen, her türlü kötülüğün yapılmasına vesile olan iblistir.
Vesveseye kanıp görmediği halde  onun peşine düşenler yanılmaktadır. Allah'a karşı gelince huzurundan kovulunca kullarına düşmanlığını sürdürüyor.

       Şeytanın size uy lamasından  rahatsızlık duyduğunuz sürece mutlaka abdestli dolaşınız. Besmelesiz adım atmayınız. İşinize de besmele ile başla. Çünkü şeytanın size nerede musallat olacağı belli olmaz. İnsanoğlunun iki büyük düşmanı vardır. Biri nefsi, diğeri iblis diye de anılan şeytandır. Bu iki azılı düşmandan kendimizi koruduğumuz sürece huzur içinde yaşarız.

        Bizleri yoktan var eden Allah'a sınırsız şükürler olsun. Vücudumuzu itina ile yaratmış en güzel organlarla donatmış. Havamızı, suyumuzu, gıdalarımızı en güzel şekilde ayarlamış. Yaşadığımız süre içindede bizlerden beklediği zikir, şükür, sabır. Peygamber efendimize vahyi yoluyla Cebrail melek aracılığı ile indirilen kitabımız Kuranı Kerim aydınlığında yolumuza devam  ederek, farzları, sünnetleri yerine getirerek ibadetlerimi yapmalıyız.

        Ne zaman Allah yolunda hizmet sunmaya kalksak, ibadet yaparken de iblis şeytan vesveseleriyle bizleri kararımızdan caydırmaktadır. Şuurumuza hakim olmayıp nefsimizin eline iradeyi teslim ettiğimiz zaman da günahların içinde buluyoruz. kendimizi. Allah işlediği günahlardan pişmanlık duyanlara tövbe kapısını açık bırakmış. Bu fırsattan da yararlanabilmeyi düşünelim.

       Bizlerin meyvesi olan dünya tatlısı yavrularımızı itina ile büyütelim. Doğru olanı yanlış olanı beyninin algıladığı zaman aktaralım. Küçük  yaşlarda eğitemediğini büyüyünce başkaları eğitmekte zorlanır. Sana asabi de davranarak gururunu incitebilir. Yavrularınız büyüdükçe arkadaşlarını kontrol edin. Bir çok kötü alışkanlıkların başlangıcı şeytan ve arkadaşlardan oluşur.

      İçki içen, kumar oynayan, eroin, esrar, tiner bağımlısı olan arkadaşlardan
 evlatlarınızı  uzaklaştırın. Bağımlı olan yavrular da bizim. Ailelerine bildiriniz. Onlarda doktora müracaat ederek gerekli tedbirleri almaları gerekmektedir.
Okul döneminde de bir çok yanlışlar yapılmaktadır. Öğrenci velilerinin hocalarla diyalog halinde olmaları menfaatlerinedir. İhmalkar olmamalıyız.

      Dinimizin gereği Müslüman olan her Allah kulu beş vakit ibadet yapmalı alnını secdeye koymalıdır. İbadet yaparken bile şeytanların vesvesesi devam eder. Gözünüzle göremediğiniz bu adi yaratığa inanmayınız. O pis yaratığa kanarsınız sizin dünyanızı zindan ettiği gibi, uhrevi alemde de hesaba çekilip
Allah korusun cehennemin dibini boylarsınız. Nefsinize de yenik düşmeyiniz. 

      Dini bilgiler dolu nice kitaplar var. Benim anlattıklarım sadece bir uyarıdır.
Diyanetin sunduğu İslam bilgilerini okuyarak kendinizi Hak yolunda yetiştirin. Dünya zevklerinde şeytanın payı büyüktür. Aldandığımız sürece kayıptayız bence. Oruç tutarak nefsimizi yumuşatır, şeytanları uzaklaştırırız. Bu konuyla ilgili şiirlerimi paylaşıma sunuyorum. Allah bilerek  veya bilmeyerek işlenen günahlarımızı affetsin. Son nefesimizi de inanarak verelim. Hoşça kalınız.

xxxxx    ŞEYTANA   xxxxx

Her türlü kılığa bürünmektedir,
İnsanca, hayvanca görünmektedir,
Besmele çekince sürünmektedir,
Süslense de ilgi duyman şeytana.

Vesvese yönüyle bizlerden fazla,
Nefsinle bir olur yetinmez azla,
İltifatlar sunar cilveyle, nazla,
Aktarsa da bilgi uyman şeytana.

Bencillik tavrıyla tilkiden  kurnaz,
Müslüman kişiyle ahbaplık kurmaz,
Yalancı mahlukta dostluklar durmaz,
İstese de sevgi yaymam şeytana.

Gururu,  kibirli  zengini sollar,
İbadet yaptırmaz günaha yollar,
Harama harcanır para ve pullar,
Beklese de algı kayman şeytana.

Beyninden uzak tut daima dışla,
Sigara, içkiyi,  kumarı,  boşla,
Kulluk görevine Zekice başla,
Yüklese de sorgu sayman şeytana.

xxxxx  KANDIRMA ŞEYTAN  xxxxx

Yaradana karşı mahcup bıraktın,
Çevremize pislik, çirkef donattın,
Neşemizi aldın ufku kararttın,
Yeter artık bizi kandırma şeytan.

Dünyaya gelenler hesap verecek,
Ameli tam olan Cennet  görecek,
Çaldığın karalar sinir gerecek,
Cehennem,alevde yandırma şeytan.

Melekler içinde sen oldun asi,
Cennetten kovuldun yükselttin sesi,
Kimse hazmedemez iğrenç nefesi,
Kendini bir derya sandırma şeytan.

Yalanlar söyleyip avutuyorsun,
Dinden, imandan da soğutuyor sun,
İnsanlara günah dağıtıyorsun,
Haktan, hakikatten sındırma şeytan.

Uhrevi alemi ederim merak,
Hocaya,hacıya veririm kulak,
Besmele çekerim yakamı bırak,
Zekiyi peşinden sündürme şeytan.

Ispartalı  Zeki Çelik  TÜRKİYE İLESAM  il temsilcisi.
( Kandırma Bizleri Şeytan !.. başlıklı yazı Ispartalı tarafından 13.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.