Normalde birçok insan “Gerçekler acıdır." diye düşünse de aslında işin iç yüzü biraz farklıdır… Yani acı gerçekler kadar tatlı gerçekler de vardır… Tahmin ediyorum ki “Gerçekler acıdır." diyebilen birçok kişi de hayatı boyunca yüzünde bir kere bile olsa tebessüm ettirebilecek bir olayla karşılaşmış olabilir… Kesinlikle olmuştur diyemem ama yine aynı kesinlikte olmamıştır da diyemem…

Mesela tatlı gerçekler olarak neler olabilir…? Bir öğrencinin okulunu bitirmesi, birbirini seven insanların hasretlerinin son bulması, tatlı bir söz yada bir davranış, çok güzel kokan çiçekler, sessizlik, Yaratan'ın vaad ettiği Cennet… Bu örnekleri saya saya bitiremeyiz muhtemelen… Ama bu kadar örnek bile; hayatta sadece acı gerçeklerin olmadığını gösterir… 

Ben; acı gerçeklerin olmadığını söylemiyorum… Ama tüm gerçekleri acıymış gibi görmemeye ve/veya algılamamaya çalışabilirsiniz diye de bir tavsiyede bulunuyorum…
( Gerçekler Acı Mıdır başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 26.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.