Bazı insanlar karşılarındaki bireyin yada bireylerin zaaflıklarını öğrenip bunu kullanmak için elinden geleni yapar. Bunu yaparken çok da hoşuna gider. Ama kendisine yapılınca… Ohoo kıyamet kopar. 

Ama ben onlara en çok ne zaman acıyorum biliyor musunuz? Hani o zaafı kullanıp mutluluk duyuyorlar da karşılarındaki hafif yüzünü buruşturunca şaka olduğunu söylüyorlar ya… Yada bazen buna bile gerek görmüyorlar ya… He o “Şaka" adı altındaki davranıştan sonra –Allah geçinden versin- şaka yapılan kişi ölür de o şakayı yapan vicdan azabından kavrulur ya hani… İşte o an çok üzülüyorum, acıyorum onlara… “Keşke…" diyorlar “Keşke, yapmasaydım…" diyebiliyorlar ya onlar… 

Evet, biz insanoğlu gelecekte ne olacağını, ne zaman öleceğimizi bilemeyiz ama böyle bir durum ne kadar acı vericidir az çok tahmin edebilirsiniz. Davranışlarımızda tutarsızlık, dengesizlik sergiledikten sonra oluşan sonuçlardan ötürü duyulan vicdan azabı bence bu hayattaki en büyük cezadır… Şayet olur a, sizlerden birinin kalbini kırmışsam, zaaflığınızdan faydalanmaya kalkmışsam affınıza sığınıyorum… 

Herkesin zaaf kullanmaktan uzak durması dilek ve isteklerimle…
 
( Zayıflıklardan Hoşlanan Zayıf başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 14.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.