“Sen benim hayatımın anlamısın!, “Aşkım, bir tanem… Senle doğdum ancak senle ölürüm!, “Beni hayat ağlattı sen güldürdün canım, cananım!"

Yalan… Aslında kısmen… :) Diyebilirsiniz ki; “Yahoo bu çocuk da hep âşıklara laf vuruyor!", tabi eğer yazılarımdaki anlatılmak isteneni anlayabilecekken anlamamakta ısrar ederseniz… Yine diyebilirsiniz ki; “Belki de sen anlatamadın, olamaz mı?"… Tabi ki olabilir… Daha doğrusu tabi ki olabilirdi-… Zira ara sıra bakıyorum da yazılarımı başka yerlerden takip edenler de var… :) Demek ki anlatmak istediklerim anlaşılabiliyor… Neyse canım bizim asıl mevzuumuza dönelim…

Bu tarz cümleleri kullanırken sadakat ve samimiyetten yoksun insanlara sosyete yada halk dilinde ne denir bilmiyorum ama bana sorarsınız bu tarz cümleleri kullanırken bu davranışlar içinde olmayanlar; yalancıdır… Nereden mi çıkardım…? Tabi ki şöyle bir durumdan; vatandaşın biri ilk önce bir bayana hep böyle cümleler kullanırken onun hayatındaki yerini anlata anlata bitiremiyor… Ama bir gün ayrılıyorlar ve vatandaş biraz üsteleyip karşıdan olumlu yanıt alamayınca hemen “Biri gider biri gelir." mantığıyla başka birisini bulup aynı cümleleri ona sarf ediyor… Utanmadan sıkılmadan… Aslında, evet insan ilk bakışta aşkı bulamayabilir her zaman… Ama böyle bir davranış da yanlış… Zaten benim kimleri kastetmek istediğimi sizler anlamış olmalısınız… 

Netleşmeyen hiçbir iş için net bir şekilde konuşmak doğru değildir…
 
( Yalancı başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 11.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.