Hepimiz bir şekilde bir şeyleri unutuyoruz çoğu zaman. Kim bilir ben bile hayatımda neleri unuttum, “Unutmamam gerekiyor" derken… Aslında çoğu unuttuğumuz şeyi, pek bir önemi olmadığı için unutuyoruz. Peki ya unutmamamız gereken şeyleri unuttuğumuz zaman… O zaman ne oluyor? 

Aslında bu soruya cevap vermek çok zor. Belki de yalnızca benim için öyle. Neleri unutabiliriz mesela? Büyüklere saygıyı…? Bunu unutursak kendimizin göstermediği saygıyı ileride biz kimden, ne hakla bekleyebiliriz? Bilirsiniz ne ekerseniz onu biçersiniz.

Geçmişte bizim için hiç düşünmeden can verenlerin, can verme sebeplerini unutsak mesela… Hiç aklımıza gelmese biz ne için ölürdük acaba…? Paha biçilemez hazineler için mi dersiniz? Yada uğrunda ölümü çok sıradan bir olay gibi görebileceğimiz birisi için… Belki de onlara okumayı unuttuğumuz her dua; biz de bu dünyadan göçtüğümüzde bizden sonrakiler tarafından unutulacak…

Belki de yaptığımız hataları unutmalı ve hata yapmaya devam etmeliyiz. Ne de olsa hatasız kul olmaz, öyle değil mi? Ama o hataları unutmazsak belki ders alır belki güzel bir gelecek hazırlarız bundan sonrası için… 

Bakarsınız öyle bir an gelir ki Tanrı'yı unutur, kendimizi Tanrı ilan ederiz. Siz de bilirsiniz ben yazılarımda hicvetmem… Ben yazarım, yarası olup da gocunmak isteyen gocunur… Yoksa sözlerim herkese değildir…
 
( Unutmuşum başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 10.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.