- İnsanın hüznünü silen silgi, tebessümünü çizen kalem gibisin...

- Ha yedi denizin üstüne güneş doğmuş ha senin yüzünde bir tebessüm belirmiş...

- Düşmanlarım hiç önümde olmadı benim... Çünkü ancak hainler, insanı sırtından vurur...

- Hiçbir dostumun nefesi, üzerimdeki  kara bulutların dağılmasına yetmedi... Ama en azından denediler...

- Ağladığım zaman mendil uzatan dostlarımı geri çevirdim... Çünkü düşmanlarımın kendi kanında boğulmasını istemem...

- Sen; yağan yağmurun sesi gibisin.. O yağmurlu havada içtiğim bir fincan kahve, okuduğum bir kitap gibi, hepsinin birlikte getirdiği huzur gibisin... Sen yağmurla kuru toprağa gelen can gibisin... Kuruyan bir çiçeğe umut gibisin...

- Varlığın; hasta birine verilen ilaç gibi, karlı bir günde koltukta otururken ısınmak için sarılan battaniye, yağmurlu bir günde yağmuru dinleyip izlerken içilen bir fincan sıcak çikolata gibi, bayramda bir çocuğun giydiği yeni kıyafetleriyle ve her el öpüşünde aldığı bayram harçlıklarının verdiği o tarifi zor ama yaşaması mükemmel mutluluk hissi gibi...
( Can Sıkıntısında Şöyle Bir Esenler - 27 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 5.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.