--- Havada hafif bir bulut arasında dolunay şekline yaklaşan bi ay… Kimileri için ürkütücü kimileri için sakinliği temsil edici yağmur sesleri çınlamakta kulaklarımda… Karanlıkta bakıp görmeyi denedim yağmurun çokluğunu, bereketin bolluğunu, gözyaşlarımın temsilini ama başaramadım… Ama göremesem de hissedebilmekteyim… İşte bu durumu aklından çıkarma… Tıpkı bu göremediğim ama hissettiğim yağmur damlaları gibi seni daima hissedeceğim inşallah… :)

--- Karanlık bir gecede ışıklarla aydınlatılmış bir yolda bulunan kalabalık içerisinde tek başıma yürüyorum… Çünkü o kadar yıldız olmasına rağmen gökyüzünde gelin görün ki Güneş bile bir tane… 

--- 3 metre berimde gözlüğüm, 3 metre ötemde kalemim, ikisi arasında yere yığılmış bedenim, canımı teslim etmek üzereyim… 

--- Gökten 3 elma düşmüş… Birini kimse almayınca büyümüş büyümüş ağaç olmuş… Birini Pamuk Prenses’in diplomasız hemşire olan annesi alıp içine zehir enjekte etmiş… Kalan sonuncuyu da senin ve benim gibi 2 dost bölüşüp yiyerek sonsuza kadar obez olmuşlar… Ama bu onların keyiflerini kaçırmamış çünkü birinin ailesi diyetisyen diğerinin ailesi estetik cerrahıymış…

--- Ağlamak istiyorum dedim gözündeki pislikler gider ağla dediler… Akıtacak pisliğim yok dedim o zaman gözyaşını toprağa dök de ağaçlara can ver dediler… Dedim ki birkaç damla gözyaşı ile mi olacak bu iş…? Dediler ki sen bir damla sudan oldun yeter ki sen gereğini yap sonra tevekkül et… Zira O’nun yapamayacağı şey yoktur dediler…
( Can Sıkıntısında Şöyle Bir Esenler - 1 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 9.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu