“Ayrılık, ayrılmak, terk etmek, terk ediliş…” gibi kelimeler çoğunlukla insanların aklında olumsuz yargılar oluşmasına sebep olabilir… Hâlbuki nasıl ifade edilirse edilsin ayrılmak; bazen kötü bazen de güzel olabilir…

Ayrılmak; bazen kötüdü olabilir… Gerçekten güzel ve iyi olan birinden, bir huydan, bir yerden ayrılmak kötüdür… Bu ayrılık; insanın canını yakar… Hasret ve özlem duymak istemez insan… Örneğin; helal olan şeylerden ayrılmanız gibi…

Ayrılmak; bazen de güzel olabilir… Gerçekten güzel ve iyi olmayan birinden, bir huydan, bir yerden ayrılmak güzeldir… Bu ayrılığın; normal şartlarda, insan bunun bilincinde olduğu müddetçe insana huzur vermesi gerekir… Asıl mesele, söz konusu insanın mevcut durumu değerlendirip karar verebilme iradesindedir… Örneğin; insana tatlıymış gibi görünen ama tatlı olmayan günahlardan ayrılmak gibi…

Daha önce bahsetmiştim, bazı şeylerin isimleri yanlış anlamlandırılabiliyor diye… Örneğin; “dost” ile “düşman” kelimeleri… Birçok kişi kendini arkadan vuran dostlara sitem eder… Hâlbuki dost; arkadan vurmaz… Arkadan vuranın adına “dost” denemez… İşte bu ufak örneği göz önüne aldığınızda size kötülüğü dokunan her ne ise, size iyiliği dokunanlardan çok iyi bir şekilde ayırt edebilmeniz gerekir… 

Son olarak sevdiğim bir şarkı sözü ile birlikte yazımı bitirmek istiyorum… 
“Ayrılmalıyız artık… 
Gitmeliyim bu yerden…
Saadet diliyorum sana,
Beyaz güllerden…”
( Ayrılmak Bazen Güzel Bazen Kötü Olabilir başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 22.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.