2 yıllıklar serimizin 3. bölümü ile karşınızdayız.

- Durun…! Siz evlenemezsiniz…! Çünkü siz, 2 yıllıksınız…!

- Seyyar satıcıların, pazarlamacıların, dilencilerin ve 2 yıllıkların siteye girişi yasaktır…
- 2 yıllıkta düşeni yemek kanundur…
- 2 yıllıkların bildikleri sır değildir…
- Aradığınız kişiye 2 yıllık olduğu için ulaşılamıyor… Lütfen 4 yıllık olana kadar bir daha aramayınız…
- 4 yıllık olaydı, ağlaması kolaydı…
- 2 Yıllıkları Koruma, Geliştirme, Okutma ve İşe Yerleştirme Derneği'ne hoş geldiniz…
- Köşebaşı meskenim, yollarını beklerim… Döneceksen dön artık benim 2 yıllık esmerim…
- 2 yıllık çingenem, âşık oldum ben sana… Seni çok seviyorum, inanmıyorsun bana…
- Bir varmış bir yokmuş… Evvel zaman içinde, kalbur zaman içinde üniversitelerde 2 yıllık bölüm okuyan insanlar varmış…
- * Allah'ın emri, Peygamber'in kavliyle kızınızı oğlumuza istiyoruz… 
* Bende 2 yıllık okumuş birine verilecek kız yok…
- Natırladın mı…? Neskiden sınava girip de 2 yıllık kazanan bir genç vardı…
( Sevgili 2 Yıllık - 3 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 7.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.