Birçoğumuz duydu birçoğumuz kullandı. Belki de büyük birçoğumuz “Düşenin dostu olmaz.” sözünün doğruluğundan hiç şüphe duymadı… Ama işin görünen kısmı öyle değildir…

Yüce Yaratan, her kuluna, sıkıştığı her anda, Kendisi’ne sığınmak koşuluyla yardım etme vaadinde bulunmuştur. Doğru yolda olanlara güvenilebileceğini ama doğru yolda olduğunu iddia edip de doğru yolda olmayanlara güvenilmeyeceğini söylemiş… 

Mesela şöyle bir düşünün, birçok anne ve baba küçük çocuklarına bir zarar gelmesin diye evlatlarının üstlerine çok titrerler… Yalnızca küçükken düşünmeyin, büyümüş evlatları için de endişelenirler. Aynı şekilde, bakıma muhtaç anne ve babalar için endişelenen evlatlar vardır. Yada bir operasyonda yaralanan bir asker için üzülen komutanı, silah arkadaşı mevcuttur mesela… 

Görüldüğü üzere bir düşen olduğunda, düşenin elinden tutan birisi vardır inşallah… He, hiç kimseyi bulamadınız mı? Hiç sorun değil. Unutmayınız ki; insan dostlar fani, Yaratan dost bakidir…
( Düşen Kişinin Dostu başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 10/20/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.