Önüme iki sayfa koydum… Bir tanesi boş, diğeri ise üstünden altına, sağından soluna her tarafı dolu…

Bir boş olan sayfaya bakıyorum, bir dolu olana… Boş olan sayfa, o kadar temiz o kadar beyaz ki sanki yeni doğmuş bir bebeği anımsatıyor her bakışımda… Yazmaya kıyamıyorum… O derece… Sanki üstüne atacağım herhangi bir çizgi onda gördüğüm parıltıyı yok edecek… Ondan sonra sevmeyecekmişim gibi geliyor… Ama aklım hemen bir oyun oynuyor bana “Boş sayfanın sana ne faydası var…? Üstünde bir şeyler olsa daha iyi olmaz mı?" diye sorarak bir kurt düşürüyor aklıma… “Acaba haklı olabilir mi?" diye sorguluyorum… Yani tamam bomboş, bembeyaz bir kâğıt… Ama bu boşluk nereye kadar? Belki de biraz dolu olmalı… 

Tam böyle düşünürken gözüm dolu olan kâğıda kayıyor bu sefer… Bu sefer de “Çok karmaşık bu ne ya hu? Neden hiçbir boşluk yok?" diye o kâğıdı sorguluyorum… Ona baktıkça gözüm yoruluyor… O kadar dolu yani… Dolu dediysem içinde yazanlardan bahsetmiyorum… Üstünde siz deyin yüzlerce ben deyim binlerce kelime… Ama birini birinin yanına koysan yada birbirlerinin yanında duran kelimeleri başka yerlere taşısan yine faydalı bir bilgiye ulaşamıyorsun… İçinden çıkılmaz bir derin kuyu anlayacağınız… “Keşke biraz boşluk olsaydı da en azından gözlerim o boşlukta dinlenseydi." diyorum… 

Ve yine aklımda “Eh be kardeşim, ne ayran gönüllüsün? Ne boş ne de dolu olanı beğenmiyorsun…" gibi bir düşünce beliriyor… “İyi ama ben biraz dolu olsa fena olmaz belki…" diye düşünmüştüm… Tamam, bu tamamen dolu ama bir o kadar da anlamsız… Hayır, anlamlı olsa belki buna da razı olabilirim… Ama bir anlamı yok…

Aslında iki sayfayı da sevebilirim… Boş sayfanın kirlenmeyeceğini bilsem, dolu sayfanın da boş sözler içermediğini, içermeyeceğini bilsem iki sayfayı da sevebilirim… Ne çok dolu olsun sayfam ne de çok boş… İki kelime olsun ama can-ı gönülden olsun, o yeter bana…
( Önümde İki Sayfa başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 3.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.