Kimine göre iyiyim kimine göre kötüyüm… Kimine göre çirkin kimine göre güzelim… Kimine göre doğru kimine göre yanlışım… Kimine göre deliyim kimine göre akıllıyım… Aslında hepimiz öyleyiz… “Nasıl yani?" diye sorabilirsiniz… Elimden geldiğince anlatmaya çalışayım…

Örneğin, bir Müslüman'ı düşünün… Tam manasıyla İslam dinine, Allah'a inanır ki doğru olan da budur… Bu durumda o; diğer Müslümanlar için doğrudur, akıllıdır… Salih bir kuldur… Ama aynı Müslüman, İslam'ı sevmeyen biri ve/veya birileri için pisliğin teki olabilir… Bu durumda siz, o Müslüman'a ikiyüzlü diyemezsiniz… Fakat yine de ikiyüzlüymüş gibi muamele görür… 

Kimilerine göre doğrudur kimilerine göre yanlış…

Veya bir katili düşünün… Aklı başında her insan için, katil olmak; aykırı bir davranıştır… Birini öldürtmek isteyen birileri için bir katil, velinimettir… Yani kimine göre yanlış olan katillik, kimine göre doğru olabilir…

Yada bir öğrenci… Belki kendi geleceğini belki ailesinin geleceğini belki de her ikisini ve daha fazlasını birden garanti altına almak isterken derslerine çok çalışır… Eğitimine önem verir… Ama bu öğrenci yaptığı bu davranışlar sayesinde kimilerine göre çalışkan, akıllı, efendi bir çocuk olarak görülürken; kimilerine göre de “inek" sıfatı takılarak alay konusu edilir…

Bu örnekler daha da çoğaltılabilir… Yani kimisine göre iyisinizdir kimisine göre kötüsünüzdür… Fakat aslolan kimin sizi nasıl bildiği değildir… Yaratan'ın ne dediği, ne istediğidir…
 
( Kimine Göre başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 2.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.