Sana Aşkım Hiç Solmasın!
Mevsim kara kara kıştı...

Aklım şaştı yazların güzelliğinin ardından,mevsim dengesi kuramadım.Baharı nasıl özledim,suya yanmış mecnun gibi yana yana...

Zor uykuya daldım ,dün gece rüyamda papatya tarlasında binbir papatyaların üzerine basmadan papatya topladım, sevdiklerime demet yapıp kapılarına bağladım.İçim kıpır kıpır oldu,bu güzel kelebek çiçekleri dostlarımla paylaşıp öyle mutlu uyandım ki asi kış dışarda aldırmadım...

Güneşli çiçekli bahçelerde yıkandım.Yüce mevlam bu gönül isteğimi duyup bana baharı yaşattı baharları yaşattı.İşte özlediğin yaz,kana kana iç baharı,mevsimlerin kıymetini bil der gibi...

Düşündüm gördüğüm düşü...Utandım. Farkına varamadığımız güzelliklerin kıymetini ne yazık ki kaybedince anladığımızı...

Doğayı yok ediyoruz hoyratça,dünyanın gözüne baka baka...Bugün kaç büyümekte olan çocuk, papatya tarlasını bilir, kaç çocuk bahçelerde kelebek kovalar,kaç çocuk ağaçlara çıkıp ,dalından meyve yer, kaç çocuk  kış geceleri sobasında kestane çatlatıp aile sohbetlerini bilir, kaç çocuk bayramları evinde geçirip bayram papuçlarınla yatar,kaç çocuk uskumru balığını tanır,kaç çocuk ateş böceği uç uç böceği yakalar,kaç çocuk leylekleri görür olmayan bahçelerinde...

İşte çocuklarımıza masal gibi anlatacağımız yok olan güzellikler.Belki de bizi dinlemeyecekler bu masumlar.Teknolojinin her eve konuk olduğu çağda,ilkellik olarak düşünüp gülecekler,haklılar tanışamadılar ki ..!

Dünya’yı bize sunan Yüce Yaratanım, dört mevsimi güzelikleriyle, renkleriyle, çiçekleriyle, böcekleriyle bize gösteren Mevlam, bizi affet !bağışla...

Seni anmadığım gün bana haram olsun, Sana Aşkım Hiç Solmasın ,Yaratanım benim ..Rüyalarımızda bile gösterdiğin güzelliklere binlerce teşekkürler !

Oya Gedik

( Sana Aşkım Hiç Solmasın! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 19.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.