Ben Dünyalıyım!

Ben Dünyalıyım! Evet sevgili Dünya ’
Ben DÜNYALIYIM ,seviyorum tüm insanları çok seviyorum ,beyazınla ,sarısıyla,siyahınla dünyalıyız biz dünyalı...

Gökkubbenin altında yaşıyoruz ebediyete kadar birlikte daima. Yazlar bizim için kışlar bizim için...
 
Ağaçlar bizler için büyüyor,çiçekler bizler için açıyor,meyveler bizler için oluyor...

Yağmurlar yağıyor,karlar yağıyor mavilerden güneşler doğuyor ,deryalar balıkları saklıyor,

hep bizler için dönüyor dünya ,bıkmadan yılmadan ,bende sende dünyalıyız DÜNYA’lı sevelim

birbirimizi ..

Gülüyor çocuklar ,koşuyor çocuklar,coşuyor çocuklar ,ay gibi yıldız gibi ışıklanıyor gözleri

pırıl pırıl ,kelebek kovalıyorlar yalınayak ,çiçekten çiçeğe koşan çiçekler onlar ...

Güvercinler uçurdum yüreğimden, tüm dünyalıların ülkesine beyaz beyaz ,tut ellerinle

yakala ,incitme sakın kanadını ve bırak usulca özgür mavilere,barışık ol dünyalı herkesle...

Baksana şu güzelliğe bir kez geldik bu yuvarlak dünyanın içine...

Sevgiler dünyalılar...

Oya Gedik
( Ben Dünyalıyım! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 3.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.