Edebiyat sofrası!
 
 
Buyrun edebiyat dostlar hoş geldiniz,edebiyat soframa...

Ne kadar bereketlidir,  ne kadar görkemlidir edebiyat sofraları...

Her tabaktaki ayrı tat ayrı lezzettir.

Uludur bu sofra, beyazdır tabakları, kaşıkları kalemler.
 
Otur edebiyat dostları

oturun, çesni dolu bu sihirli sofraya...

Her kalemin kaşığında ayrı bir tat, ayrı bir yürekle pişer bu güzel beyin sunumları.
 
Ben

her kalemin beyin ocağına davetsiz giderim, otururum hemen edebiyat sofrasına doymak

bilmem, her tabakta farklı güzellikte duygular...


’’Okuyanlara estetik (sanatsal) bir doyum sağlamak amacıyla yazılmış, ya da böyle bir amacı

olmasa bile biçimsel ve içeriksel özellikleriyle bu düzeye ulaşabilen bütün yazılı eserlere



edebiyat denir. edebiyat bir anlatım biçimidir. düşünce ve duyguları güzel ve etkili bir


biçimde anlatma sanatı olarak da tanımlanabilir.
 
herhangi bir metnin edebiyat eseri

sayılabilmesi için sanatsal değerler taşıması gerekir’’

Doyumsuzsun edebiyat sofrası , sofrandan her gün
 
tabak tabak alsamda, doymak bilmiyorum...

Başka bir edebiyat sofrasında buluşmak üzere sevgili edebiyat aşıkları..!

Edebiyat iyi ki varsın sen!


Oya Gedik
( Edebiyat Sofrası! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 21.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.