Şiir Yazmak yakışır sevdalılara!

Şiir Yazmak yakışır sevdalılara! Her birimiz sevdik,hep sevdalandık, aşık olup, hatta kara sevdaların sancılarında hala yaşıyor olduk... Kimimizin uzun süren sevdaları, aşkları.. kimimizin biten baharları yazları oldu...
Gözlerden gözlere gelen sevmek nasılda mutlu etti her birimizi..Ayaklarımızı yerden kesen bu inanılmaz duygular, yüzümüzü beyaz güllere döndüren uykusuz geceler..Kalplerimizin iki iki atışlarıyla, kurumuş ağaçların dallarını pembe beyaz çiçeklendiren o güçlü duygular..

Ey aşk hey sevda, çalmadığın kalp yok , aşksız sevdasız yaşayan da yok.Sevmek, masum, tertemiz bir duygu. Aşk olmayınca gönüllerde yetim öksüz olmak var.Sevince insan nasıl da zenginleşir hayat. Cüzdanın boş olsa da yüreklerde DEV sevda olunca , para hangimizin umurunda olur ki...

Sevince, okyanus olur düşler masmavi, inciler toplarsın derinliklerden, yıldızlar yakalarsın ellerinle ay ışığının gölgelerinde. Saman yolu şarkısı çalar uzaklardan düşünür düşünür düşünürsün, dalar gidersin başka aleme. ..

Takılır gözlerine Nisan sağanakları, gözlerin gözlerinde, ağladıkça kaleminin mürekkebini bitirsen, duyguların çoğalır yazarsın yeniden yenilerini..Sevenlere şiir okumak yakışır ,şiir yazmak yakışır SEVDALILAR...
Sevdiklerinizle kalın
Sevgiler dostlarıma...
Oya Gedik



( Şiir Yazmak Yakışır Sevdalılar... başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 16.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.