Düşündüm taşındım,tatlı tatlı kaşındım, kararımı verdim siyasete  atılıyorum.Benim seçilenlerden neyim eksik ki,Allah'a şükür iki gözüm,iki kulağım,iki  elim ve ayağım,beş parmağım,saçım,sakalım,iki kaşım  hepsi var.Dileyen herkes benim partime üye olabileceği gibi istediği zaman da partimden kavgasız gürültüsüz  bir şekilde ayrılabilir.Her yaştan her dilden her dinden vatandaşlarımızın oyuna talibim.
Adı: Mutluluğu Bulma Partisi(MBP)
Amblemi: Kalp işareti.
Vizyonu:Barış ve huzur.
Misyonu:Tüm insanları mutlu etmek.
Savunduğu görüş: Hümanist.
Sloganı: Üzülme ve üzme!

Can alıcı konuya gelelim şimdi,işte ilkelerimiz:
1."Hayır" diyebilmek.
2.Şartlar ne olursa olsun sabredip susabilmek.
3.Yapacağımız hiçbir işi şansa bırakmamak.
4.Her günümüzü son günümüzmüş gibi yaşamak.
5.Ne realist ne de hayalperist olmak.
6.Yaptığımız ve yapacağımız her işte adil davranmak.
7.Değer vermeyene asla değer vermemek.
8.Para peşinde koşmak yerine;ilim,bilim ve sanat peşinde koşmak.

"Sağ parti mi sol parti mi?"diye soracak olursanız cevabım şu olacaktır:"Ne sağ partidir ne sol partidir vahdet-i vücutu savunur."
Her ilde ofisim yok malesef zaten ofislerin kiralarını karşılayacak kadar maddi gücüm yok,seçim otobüsüm de yok,hazineden yardım alıp cart curt ettiğim de yok ve bütün bunlara gerek de yok.

İlahi adaletin şaşmaz olduğuna inanıyorum,tek bir şeyinize ihtiyacım var:duanıza.

( Adayım İşte Partim başlıklı yazı berberce tarafından 20.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.