GÜLÜMSEMELER VARDI BİR ZAMANLAR.VE ONLARLA BAŞLAYAN UMUTLAR... UMUTLARIN SÜRÜKLEDİĞİ YERDE MUTLULUKLAR, MUTLULUĞUN İÇİNDE BİR BEN VARDIM. BENİM İÇİMDE İSE...
 
   SÖZLER VARDI BİR ZAMANLAR.VE SÖZLERİN KURDURDUĞU HAYALLER... HAYALLERLE GİDİLEN BİR MASAL ÜLKESİ VARDI. MASAL ÜLKESİNDE BİR BEN VARDIM.BENİM YANIMDA İSE...
 
   DUALAR VARDI BİR ZAMANLAR.VE DUA İLE VAR OLAN GÜÇLER...DUALARI EDEN YÜREKTE İNANÇ VARDI.İNANCIYLA YAŞAYABİLEN BİR BEN VARDIM.BENİM YÜREĞİMDE İSE...
 
   AŞKLAR VARDI BİR ZAMANLAR. VE BERABERİNDE GETİRDİĞİ YANMALAR... YANGININ İÇİNDE BİTMEYEN BİR SUSUZLUK... SUSARKEN ÜŞÜYEN BİR BEN VARDIM.SUSAYAN DİLİMDE İSE...
 
   ŞİMDİLERDE İSE , MUTSUZLUĞUN İÇİNDE BİR BEN VARIM.BENİM İÇİMDE İSE ÖZLEMLER... MASAL ÜLKESİNİN SINIRINDA BİR BEN VARIM.BENİM YANIMDA İSE KOSKOCA BİR YALAN... DUALARA İNANMAYAN BİR YÜREĞİM... YÜREĞİMDE İSE KANAYAN BİR YARA...
 
   YANGININ İZLERİNİ GÖZLERİNDE TAŞIYAN BİR BEN VARIM. YILLARIN SUSUZLUĞUNU DİNDİREMEDİĞİ BİR BEN... KURUMUŞ DİLİYLE ADINI SAYIKLAYAN BİR BEN... VE SAYIKLADIĞIM, BU YANGINDA, TERLEMEYİ BİLE GÖZE ALAMAYAN , SEN...
( Sen... başlıklı yazı aslıhan tarafından 14.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.