YALNIZLIK...DÜŞÜNCELERDEN BAŞKA HİÇ BİRŞEY, ÇOĞUL DEĞİLDİR O VARKEN.ÖYLE GÜRÜLTÜLÜ BİR SESSİZLİKTİR Kİ YALNIZLIK;VİCDANININ SESİNİ BİLE DUYAMAZSIN.İÇİNDE BİRDEN FAZLA KİŞİNİN BULUNDUĞU ,TEK BİR HAYAL KURAMAZSIN.ŞARKI SÖYLEMEK İSTERSİN ,ORTAM DEĞİŞSİN DİYE, AMA NAFİLE,İKİ DUDAĞINI BİRBİRİNDEN AYIRAMAZSIN.VE YALNIZLIĞIN ÜRPERTEN UĞULTUSUNU,ASLA SUSTURAMAZSIN.
   KENDİNİ ÇÖLDEKİ TEK BİTKİ GİBİ HİSSEDERSİN.YALVARIRSIN, BİRİSİ GELİP YA KOPARSIN, YA SULASIN DİYE.KÖKLERİNİ O TOPRAĞA SALDIĞIN GÜNE, LANET EDERSİN.AMA YALVARIŞINI DA, LANETİNİ DE HİÇ KİMSE DUYMAZ. ADI YALNIZLIK YA, KİMSEYLE PAYLAŞILMAZ.
   YALNIZLIĞINA ORTAK OLSUN DİYE, GÖZYAŞLARINI AKITMAK İSTERSİN,AĞLAYAMAZSIN.DERDİNİ GÖZLERİNDEN ANLAYACAK BİR ÇİFT GÖZ ARARSIN,BULAMAZSIN.KENDİNİ TESELLİ ETMEK İÇİN ,GÜNEŞ TE YALNIZ DERSİN,SONRA BULUTLARI GÖRÜRSÜN.
   NE ARAYANIN,NE ÖZLEYENİN, NE BEKLEYENİN VARDIR.VARSA BİLE, YALNIZLIĞIN GARDİYANI İZİN VERMEZ HATIRLAMANA.SANKİ KADERİN OLMUŞTUR ,TEK KİŞİLİK HAYAT.VE BU YAZI, SADECE SENİN ALNINA YAZILMIŞ ZANNEDERSİN.MADEM Kİ BU BENİM KADERİM,SEVMESEM DE, İSTEMESEM DE ALIŞIRIM DERSİN.AMA ALIŞAMAZSIN.
   ALIP BAŞINI GİDERSİN BELKİ BİRGÜN.PEŞİMDEN ELBET BİRİLERİ GELİR DERSİN.ELBET BENSİZ YAŞAYAMAYACAK BİRİLERİ VARDIR.HERKES YALNIZ DEĞİL YA, DİYE AVUTURSUN KALBİNİ.BU GÜZEL HAYALLERLE, UZUN SÜRE ARDINA BAKMADAN YÜRÜRSÜN.SONRA HEMEN ARKANDA BİR SES DUYARSIN.BİRDEN HEYECAN TİTRETİR DİZLERİNİ.BERABER GİTMEYİ EN ÇOK İSTEDİĞİN KİŞİNİN NEFESİNİ HİSSEDER GİBİ OLURSUN ENSENDE.VE HIZLA DÖNÜP ARKANA BAKARSIN.ARDINDA DUYDUĞUN SESİN, YALNIZLIĞIN AYAK SESLERİ OLDUĞUNU ANLADIĞINDA,YAPMAK İSTEDİĞİN TEK ŞEY, AĞLAMAKTIR.
   VE AĞLARSIN SONUNDA.YALNIZLIKTA ORTAĞIN ZANNETTİĞİN GÖZYAŞLARIN, SEL OLUR BİRDEN.O SEL ALIR SENİ, BAŞLADIĞIN NOKTAYA GÖTÜRÜR YENİDEN.KÖK SALDIĞIN O ÇÖLDE ,BİR MEZAR YAPAR SANA EN DERİNİNDEN.MEZARINA BİR GÜL BİLE BIRAKAN OLMADIĞINDA, ANLARSIN KAÇAMAYACAĞINI KADERİNDEN.
( Yalnızlık başlıklı yazı aslıhan tarafından 12.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.