BUNCA ZAMAN HİSSETMİŞTİ BİR EKSİKLİĞİ ,EN DERİNLERİNDE RUHUNUN.EKSİK OLAN BİRŞEY ,MUTLAKA VARDI.AMA BİLMİYORDU NE OLDUĞUNU,TATMADIĞI BU DUYGUNUN.
   BİR BEBEĞİN GÖZLERİNİ GÖRDÜ VE BAKTI UZUN UZUN.YARINI DÜŞÜNMEYEN, DÜN İÇİN ÜZÜLMEYEN BEBEĞİN ,O MASUM BAKIŞINI FARKETTİ İLK KEZ.İSTEDİĞİNİ GÖZYAŞLARIYLA ANLATABİLECEK KADAR DUYGULU, BİR ÇİFT GÖZ...
   BİR AŞIĞIN ELİNDE, SEVDİĞİ KIZA UTANDIĞI İÇİN VEREMEDİĞİ ,BİR ÇİÇEK GÖRDÜ.KIRMIZIYDI.TUTKUNUN İFADESİYDİ.AŞIĞIN TİTREYEN ELİNDE SALLANIYORDU ,ÇİÇEĞİN YAPRAKLARI.
   BİR ANNENİN, ÇOCUĞUNA SESLENİŞİNİ DUYDU.HER HECESİNDE SAHİPLENME VARDI.AĞZIN DEĞİL, KALBİN SÖYLEDİĞİ ŞEFKAT DOLU SÖZLERDİ.
   BİR İŞÇİNİN TER KOKUSU GELDİ BURNUNA.HAYATTAN HİÇ BİRŞEY BEKLEMEYECEK KADAR GURURLU,DÖKTÜĞÜ HER DAMLA TERİ KUTSAL SAYACAK KADAR ONURLU BİR İŞÇİ...
   VE SONUNDA ANLADI EKSİK OLANIN NE OLDUĞUNU.BUGÜNE KADAR TATMADIĞI DUYGU, MUTLULUKTU.TATMAMIŞTI, ÇÜNKÜ BAKMAMIŞTI AYNALARDAN BAŞKA BİR YERE.ÇIKMAMIŞTI BİR KEZ OLSUN, BEN MERKEZLİ HAYATININ DIŞINA.VE FARKETMEMİŞTİ ,DÜNYANIN KENDİSİ ETRAFINDA DÖNMEDİĞİNİ.
   AMA ARTIK BİLİYORDU.MUTLULUĞUN YERİ ,O BEBEĞİN GÖZLERİNDE,MUTLULUĞUN RENGİ, O AŞIĞIN ELİNDEKİ GÜLÜN KIRMIZISINDA,MUTLULUĞUN SESİ, O ANNENİN ÇAĞRISINDA,MUTLULUĞUN KOKUSU O İŞÇİNİN TERİNDE SAKLIYDI.VE BU HAYAT, MUTLULUĞU TADANA ÇOK FARKLIYDI
.
( Mutluluk başlıklı yazı aslıhan tarafından 13.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.