ONU KAYBETMEMELİYİM...


Ali, papatya kokusunu aldığı şehirde yokluğa mahkum olmuşken, melis zorla ailesin ikna ettiği şehrine gelmişti. Ali, yi aradı ve papatya kokulu karanfil bahçesinde bulmuştu onu...

Ali`nin gözlerinin bu denli kötü hale gelmesi, her gecenin vaktinde uyumaması, kendisini düşünmesi, onu iyice üzdü. Birbieleri için yaşıyorlardı ve birbirleri için öleceklerdi. Ama her defasında kardeşiz biz diye birbirlerine söylemeleri, ileri de byük korkuları da meydana getirecekti. Bunu göze almalıydılar ve nitekim, melis söze başladı ve dedi ki;

``Ali senden ayrıldıktan sonra işkence dolu her günümü bir günlüğe yazdım, bir seni yazdım bir de kaderimin cilvesini ben seni kaybetmekten korkuyorum seni kaybetmemeliyim. Keşke çabucak büyümenin bir yolunu bulsaydık o zaman ailem bana hükmedemezdi``...

Bunun üzerine ali ise; `yanlış düşünüyorsun melis, ailen senin mutluluğunu istiyor ve onların istediği gibi olmalısın... diyerek yola devam ederler. Arkalarında bıraktıkları papatya kokulu karanfil bahçesinde sadece büyük bir kalp ve her bir okun ucunda ise birbirlerinin adı vardı.

Son günüydü ve artık ankara`ya dönecekti. Yolda ali, ona pamuk şeker almıtı ve onu yiyordu melis...

Sarhoşun biri arabasının dengesini aşırı hızın etkisiyle kaybetmişti ve olayın kurbanı melis olmuştu...

Araba melise çarptığı anda çocuk yürekli kızın kafası arabanın altında kalmıştı ve kafası kopmuştu...

Genç yürekli çocuk olan Ali ise, gözlerine inanamamıştı...

9 yıl sonra...

Melisin ölümünde Yıllarca ali suçlanmıştı ve Şiar yürekli çocuk her şiir yazdığında papatya kokulu bir tanem dediği melisi kaybetmişti. Melisin ölmeden önceki son sözü ise ``ALİ BEN SENİ ÇOK SEVİYORDU VE ASLA SENDEN AYRILAMADIM AMA KADERİM İZİN VERMEDİ BENİ AFFET``...

Ali dokuz yıl boyunca bu sözü unutamadı ve hayatına bir şekilde devam etmeyi bildi...

Melise verdiği sözü yerine getirmeye çalıştı ve uğraşıyordu onun adını her zaman yaşatacağına söz vermişti...

Artık şair olmuştu geçmişteki olayları unutması imkansızlığını koruyordu...


NOT: YAŞANMIŞTIR...


ALİ ESAT TAŞ...

ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...




( Onu Kaybetmemeliyim(3) başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 11.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.