ONU KAYBETMEMELİYİM...

Sekiz yaşında bir çocuk, kardeşi gibi sevdiği bir kıza her zaman hediye alır ve onun her gülüşüne farklı manalar çıkarırdı. Bir gün güldüğünde güneş yüzlüm derdi, öteki gün sevgi çiçeğim derdi. Melis isimli yedi yaşındaki kızla kendileri için papatya kokulu karanfil bahçesi adını verdikleri bir yer keşfetmişlerdi. Daha şimdiden dahi olmak için çabalıyorlardı...

Papatya kokulu karanfil bahçesinde, Dünyayı tersten düşünüyorlardı. İnsanların bu kadar herşeye neden güç yettirmeye çalıştıklarını daha çocuk yaşta anlamış değillerdi. Melis, ona bir sorusunu şöyle bir şekilde sordu:

``Ali, bir gün bana ölü derlerse sen ne yapardın?`` diye gelen soru üzerine Ali`nin gülen yüzü birden, katileşti. Böyle bir soru beklemiyordu, bir çok soru vardı ve bu soruyu sorması gerekiyor muydu diye sordu ve ``Sonra yanıt verirsem olur mu?`` diyerek konuyu değiştirdi.

Melis, Ali`ye başka bir sual sordu ve tebessüm ederek şu şekilde söze başladı:

``ALİ, biz herşeyi düşünüyoruz, belki de yanlış yapıyoruz, ama sormak istediğim şey, hayatta birini sevecek olsan, onun için ne yapardın?`` sorusuna karşılık yanında olmam yeterdi sanırım onun için beni her gördüğünde mutlu olmasını zaten yaptığım en büyük erdemlilik olurdu. şeklinde yanıt verdi...

Gün bitti ve melis eve geldiğinde babasının tayini çıkmıştı ve ankara`ya taşınacaklardı. Melis`in tavrı çok sert oldu ve `gidersek eğer Ali de gelmeli yoksa gelmem` diye cevap karşısında babası sinirlendi ve `onlar bizim komşularımız ama böyle yaparsan komşuluğu bitiririm ve ali yi bir daha göremezsin diye yanıt verdi.

Yedi yaşındaki melis dört yaşından bu yana yanında bulunduğu ali`yi belkide bir daha göremeyecekti. Melis, evdeki her şeyi dağıtıyordu ve okula da gitmeyeceğini söylemişti. Ali`nin yanında olması onun için daima bir güçtü. Ama Ali`yi kaybedeceğini düşünüyordu...


DEVAMI GELECEK...

ALİ ESAT TAŞ...

ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...

( Onu Kaybetmemeliyim başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 11.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.