1 Seni Yazmak


        Merhabalarla başlamak ve her mesajdan sonra karşılık almak saadetlerin saadeti... En basit muaşeret adabının küremizden göç ettiği bir devirde sana, sahici bir insana raslamak saadetlerin saadeti...Ben  ıslah kabul etmez bir santimantal, ya da içi dışı bir adam olduğumdan yıllar geçesede sevgini her zaman içimde muhafaza edeceğim...Yıllar içimdeki büyük sevgiyi coşkunluğu söndürmeyecektir... Bağlılığına minnettar  sevgine ebediyen bağlı kalacağım...Hayattımın bir nüshayı saniyesini dahi sensiz geçirmek bir ızdıraptır gönlüme...Seni büyük bir muhabbetle yazıyor anlatıyorum... Sende egzotik meyvelerin tadı var...Senden başka kimseye mesaj atmaya kimseden mesaj alamaya tahamülsüzüm ... Kendimi senin aynanda seni kendi mabedimde görmek en büyük rüyam...Sensiz yaşadığım anlarda öyle azalıyorum ki dünyasına kıyamet uğramış bir beşere dönüşüyorum...Seninle aynı heykelin iki yontucusu gibiyim... Senle daha genç daha atak daha iyimser daha mutluyum...Benim masalımsın masalımın mutlu bitmesi tek büyük hayalim... Çetin yolculuğumuz mutlulukla zaferle sona erecektir... Seni düşünmenin garip bir cazibesi var... Bir kaçış bir zırh bir alibi... Seninle Düşündüklerim  yazdıklarım çiğ ve yaralayıcı vuzuhundan uzak, musiki gibi ruh dinlendirici nefes açıcı...Yazdıklarını yarı mest yarı şaşkın defalarca okuyorum... Her okuyuşumda ruhumdan taşan pırıltı gözlerimi kamaştıran bir lalezar diyarı...
Sesin yüreğimde bir yazı olup kilometreleri aşan bir mutluluk bir hürriyet ... Kuş gibi rüzgar gibi kelebek gibi...senle  Atlantiğin ılık esrarlı mechullerle dolu havası gibiyim, senle Taklamakanın iç eritici sıcaklığı gibiyim, senle Ekvatorun bereketli yağmurları gibiyim, senle piramitler kadar ihtişamlıyım, Tac mahal kadar sevdakarım,Machu Picchu kadar zirvelede görkemli bir diyardayım, Mekke kadar kutsallım, senle ülkemde kadar bahtiyarım ,senle La paz da zorda olsa o zorluklarla nefes alıp yaşamanın mutluluğunu yaşamaktayım, senle Fatih'in  İstanbul'u fethettiği kadar cesurum , senle Yavuz'un sahrayı geçmeyi umut ettiği kadar ümitvarım , senle Kanuni'nin devleti yaşattığı kadar şaşalıyım ,senle Abdülhamit'in inancı kadar  inanclıyım ...sana sakladım rüyalarımı hakikatlerimi, sen gönlüm kaynaktan fışkıran bir su kadar berrak bu beraklığa gömdüm ben hakikatlerimi rüyalarımı... Anlatmak kelimelerle anlatmak yazmak cümlelerle yazmak ne kadar tatminkar bilemiyorum seni yazmak asrı saadet  ...

( Seni Yazmak başlıklı yazı H.GÜNDOĞAN tarafından 7.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.