Yağmurlu havaları sevdiğini söylemiştin ya işte aşkımın kanat açtığı bu yağmurlu şehirde üzerine tek katre dahi olsa üzerine düşen o tek katre olmak isterdim... O katrede ebedi bir bahar yaşanır orada topraktan yalnız çiçekler fışkırır ben o çiçekler arasında aşkımı sana terennüm eder olurdum... Yazık senden ayrı geçmiş günlerime yazık ne kadar geç kalmışım ey kadimler kadimi ey güzeller güzeli ne kadar geç... Sen baharlara benzersin onda aradığımız güzellikleri buluruz ben sende baharımı buldum sınırları olmayan  , Himaliyaların zirvelerine kadar uzanan , Amazonların uçsuz bucaksız derinliklerine kadar uzanan baharımı ... Baharıma kurtuluşu getiren  And dağlarının ezeli karlarını eriten, Sahra'nın boğucu sıcağına serinlikler getiren bir bahar bu... Senle geçen baharımda topraklarım bir masal kadar cömert, çoraklardan altın başaklar fışkırtır gibi sağanak, tek kökten koca bir orman kadar gür, çöllerde açan çiçekler kadar değerli , yaz yağmurları gibi ihtişamlı, Asya'nın güneşi kadar alevli, musonların sağanakları kadar görkemli, ruhumu bütün güzelikleriyle yoğuran bir coğrafya kadar değerli ... Benimkisi hayat okyanusunda fırtınaya tutulduktan sonra , tevekkül limanına sığınan bir sevgi... Senle baharımda mevsimlerimde , çağlarımda, inançlarımda , değerlerimde sarmaş dolaş... Senle bahar gönlüme rengarenk mozayiğinden tılsımlı bir bütün yaratmış zaman...Seninle geçen zamanlarımda esrarlı bir aheng var... Seninle baharımda  her çiçek konuşur, her patikanın göğsünde bir kalp çarpar, her ağaç canlıdır. Her deniz masmavi, her toprak buram buram aşk kokar, her yazdığım sonsuz bir sevgi naşidesi...Uçsuz bucaksız masmavi bir göle benzersin gönlümde kıyıları seyretmeye doyulamayan bir göl... Îmanın sevginin aşkın yansımalarının görüldüğü bir göl... Mavilikler saçarsın o gölde ,gönlüme ışıklar saçarsın, yüreğimin derinliklerine kanat çırparsın o gölde... Gölde suda toprakta sen varsın , sana kanatlanıyor dualarım o gölde, güneş gibi gözler kamaştırır seni seyretmelerim o gölde...Bahar da sendin yaz da sendin kış da sendin... Sen melikesi çılgın sevda gecelerim... Sen berrak akşamlarımın en güzel mehtabı, sen serin pınarımın en tatlı suyu... Yazmaya sığmaz zaferlerim anlatmaya yetmez düşüncelerim...
( Üzerine Düşen Yağmur Damlası Olmak İsterdim başlıklı yazı H.GÜNDOĞAN tarafından 13.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.