1 Sen Aşkın Ta Kendisisin

Seni seviyorum...
Sen bana seni seviyorum dediğinde yüreğimin titrediğini, canım dediğinde gönül dünyamın derinliklerine daldığımı görmüyorsun... Ben seninle yaşıyorum sen benimle yaşa...
Saatler boyunca telefon başında beklediğimi her telefon çaldığında heycanımı , kalbimin ritimlerinin sesini duyduğu zaman artığını bilmiyor musun? Eller telefona uzanırken hasret gidermek ile sevdiğinin haberini almak, seni seviyorum haberini almak derin saadetler bırakır ruh iklimime... Hangi sevgilinin yüreği benim kadar sesine hassas sevgine mahbus olabilir...Hangi sevgilinin kalbi bakışlarındaki duyguların ruh alemimde bıraktığı etkiyi bırakabilir... Seni seviyorum Kaçkar gibi, Ağrı gibi, Munzur gibi, Erciyes gibi  Kaz dağları gibi Amanos gibi Toroslar gibi Ak Dağlar Gibi Uludağ gibi Nemrut gibi , Ilgaz gibi Cudi gibi Bey Dağları gibi dik ve onurlu... Seni seviyorum Karadeniz kadar ak pak Akdeniz gibi ısıtıcı Güney Doğu gibi kavurucu Ege kadar ihtişamlı Marmara kadar çok , Doğu Anadolu kadar geniş İç Anadolu kadar samimi... Seni seviyorum Çukurova kadar verimli,  Harran kadar kadim , Muş Ovası kadar sarsıcı , Obruk kadar derin Taşeli kadar şaşalı , seni seviyorum Erzurum kadar serin , Ardahan kadar derin Istanbul kadar kutsal, Urfa kadar şanlı, Trabzon kadar asi... Seni seviyorum Konya kadar büyük , Ankara kadar resmi, Adana kadar sıcakkanlı , Mersin kadar uç... Seni seviyorum bu vatan kadar kutsal ... Seni seni seviyorum... Sen benim mutluluğum hayata gülüşümsün göz yaşımsın içime akıttığım gözyaşımsın ben seninle kahkahalar atamayı da seninle gözyaşı dökmeyide seviyorum... Sevdanın onuru  ve gururu yoktur. Ne sebeple olursa olsun sevginin sevdanın gururu yoktur ben sende gururumu bir tarafa bırakıp aynı kıbleye durmak istiyorum... Ben senin mihrabımda diz çöküp seninle bir ömür  istiyorum... Ben sana bir limanım sen de yanaş kıyılarıma bir vapur gibi, çarpıp durayım güvertelerde gözlerine... 
Benim sevdam karnından konuşan bir sevda değildir, benim sevdam yalancı kumaş gibi bir yıkamada solan bir sevda değildir ve olmayacak... Benim sevdam birilerinin  istikamet çizdiği değil, ezelin ve ebedin , sevdanın ve sevginin kurallarının istikamet çizdiği bir bir sevda...
Bu sevdada sırtımı önce Hakk'a, sonra sana dayadım ve hak bildiğim yolda sarsılmadan, istikametimden sapmadan bugünlere kadar zerre teredüt yaşamadan geldim sevdamızı ebedileştirelim bir ömür seni seviyorum kelimesine farklı istikamet belirlemeden muhabbetle seni seviyorum diyelim .... Bu sevgimiz köklü olsun bu köklü sevginin sancağını onurla, gururla, şerefle taşıyıp birlikte hakkın huzuruna çıkalım... Ben sana olan özlemimle buradayım hasretle yanan yüreğimle  buradayım... Yüreğimin yarısı buradaysa, bil ki yarısı da seninledir... 
Düşler besledim sana güpegündüz hayaller kurdum gece yarıları sadece senin olduğun hayaller ben seni sevdim mi sevdim iyi ki gündüzümdesin iyi gecemdesin sen sesimdesin , dünyayı ısıtan nefesimdesin sen bendesin ben sende... bir haydut gibi gezinirim etrafında, sen kalbimdesin kalbimde tutuşan ateştesin sen bendesin ben sende , sen bende kal ben sende , sana hudut çizmiyorum sevgime sınır belirlemiyorum sen hudutum ol ben sende sınır olayım… Sevgim güneşin doğuşu kadar gerçek , güneşin batışı kadar hakikat ... Güneşin doğuşu gibi doğuyorsun gönül dünyama. Doğuşuyla ısıttığı yüreğimin buz buz sarkıkları damla damla çözülmeye başlayıp, her bir damlanın çoğalarak birleştiği, sevgiyle taşan bir şelaleyi andırıyorsun güneş ne kadar etkili oluyorsa yeryüzünde güneş ne denli ısıtıcı ise yeryüzüne sana olan sevgim o denli etkili sevdan o denli ısıtıcı yüreğime... Sevgim ay kadar temiz ve aydınlatıcı bu ışık hiç sönmeyecek bende... Sen ayın dünyamı aydınlattığı gibi, zifiri karanlıklardan çıkarıp, ışıklarını saçıyorsun etrafıma. Öyle büyülü bir ışık ki bu, hayallerin gerçekleşmesi gibi, adını koyamadığım düşünceler gibi, kapımı her an çalacak beklenen biri gibi
Beklenen sensin?
Sen aşık mısın diyorsun ya;  Bende Mecnûn’dan füzûn âşıklık isti’dâdı var
Âşık-ı sâdık benim Mecnûn’un ancak adı var... Ben aşığım 
sen aşkın ta kendisi olmalısın seni beklemek, açılan her kapının ardında seni aramak çalan her telefona sen diye koşmak, aç kalmak susuz kalmak sende kalmak ... Beklenmedik anlarda seni karşımda bulup, mutlulukların en güzelini hissetmek .. en hüzünlü anlarında, hüznünü kalbimde yaşamak, sevincini sevincim, derdini derdim bilmek... Doğan her yeni güne, senin için hayır duaları ile başlayıp, günaydın; diyen sesini duymak için, uykuların en tatlısından uyanmanın sevincini yaşamak... bu duyguları yaşıyorum adına aşk diyorum senin,sen aşkın ta kendisisin...telefonum her çaldığında içim titreyerek, o arıyor ; diyorsam .. her ne kadar ses tonumu ayarlamaya çalışıp, hala bunu başaramıyor ve yineden sesimin titremesine engel olamıyorsam… bana baktığında içimdeki fırtınalara dur diyemiyorsam, gözlerine bakarak, denizlerin en derinlerine dalıyor ve bir türlü çıkamıyorsam ellerimi, titrek ve bir kor gibi yakıyorsa tenin yüreğim de alaboralar kopuyorsa eğer... Ben buna aşk diyorum sen aşksın ben sende kül olmak istiyorum ... Evet aşksın sen kalbime şifalar sunan meyvesin
Her keyfe keder olan her derdime derman olansın
Ben senin bahtına gülen sen benim bahtıma çıkansın...
Ben sana bağlanan sen beni bağlayansın... Evet aşk gözlerindeki ışık, dudaklarımdaki tebessümsün...
Seviyorum seni özlüyorum buraya gelmek, tekrar başını göğsüme koymak, ellerini avucuma vermek yüzüme bakmak ne büyük özlem ne büyük sevgi, seni sevmenin seni özlemenin varmıydı daha büyük mutluluğu arşi alemde... Diyor ya şair seni sevecek olan başını taşlarda çürütmelidir; ben sende bir ömür çürütenim ... seni seven yarasında dikenleri sarmalıdır kalbinde dağları yürütmelidir; ben seninle sevginle dağları yürütenim... 

( Sen Aşkın Ta Kendisisin başlıklı yazı H.GÜNDOĞAN tarafından 9.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.