1 En Sevgili

Merhaba! 


Her şeye inat doğan , gündüzümü aydınlatan  Güneşim! Merhaba bütün zifiri karanlıklara rağmen geceme nur saçan pırıltım ışıklaryla o gecelerime aydınlık  saçan  yıldızım ...Nasip edip  bizleri kullukla şereflendiren Allah'a hamd olsun  şükürler olsun ki karşıma merhaba diyeceğim bir güzel yüzlü güzel kalpli biri çıkardı...Şükürler olsun ki bu güzel kalbe bu güzel yüze merhaba deme fırsatını hayatıma bahşeden Rabbime...Şükürler olsun göğümü gecemle ile örtüp altında gönlümüze bu sevdayı düşürüp  gönülümüzü nûru ile aydınlatan Rabbe şükürler olsun  ... 
Seninle bu alemde aldığım nefeste, her seste Ulu Rahmân'a binlerce şükürler gönderiyorum Ulu Rabime şükürler olsun...Şükürler olsun ki beni senin aşkına uyandıran senin Aşkına davet eden Rabbime şükürler olsun... 
Ey sevgili ,
En sevgili ,
Tek sevgili
Seni seviyor olmak  kurtuluş gününün hürriyet kadar kutsal sırat köprüsünün tüy inceliği kadar geçmesi maharetli ve mutluluk verici... Aşkımda çok şey istemiyorum isteğim bir ömür birlikte ekmeği son lokmasına dek yemeyi, birlikte ağız dolusu gülmeyi birlikte yaşamayı , birlikte ağlamayı...Anlıyor musun ben dünyadan ziyade kalbinde yaşamayı , kalbimde yaşatmayı  umut etmiş  bir insanım.
Aşk bu ya uyusam geçmiyor, uyumasam artıyor. Bir yakaza hali seni sevmek seni özlemek sana aşık olmak bir davet bir kement... Gel Meydân-î Mahşer'e dâvetlim ol birlikte feraha kavuşalım... Gel aşkımız ferah olsun , gel ömrümüz felah olsun... 
Derdimiz ne olursa olsun; yardımcımız Allah olsun birlikte dermana kapı  aralayalım kapı açalım !
Ey sevgili , 
en sevgili, 
Tek sevgili,
 Maharet aşkımda değil o güzeli görüpte o güzelde
Sevmenin sırrına erebilmektir. 
Cihan, alem herkes bilsin ki şunu; 
En büyük ibadetim seni sevebilmekmiş , seni sevebilmekti, seni sevebilmektir...
Ey sevgili,
En sevgili 
Tek sevgili
Yokluğunda dünyam idrakimden mahrum edildiğim,şuurumdan iğdiş edildiğim bir ameliyathane. Bir büyücü kazanı, bir darülaceze.... Gel varlığınla hasbahçemin başköşesi ol, lalezarlar diyarımın tek ve en mukaddes lalesi ol,ömrümün fildişi kulesi ol... Ne bekliyorsun? Sözümüz vardı sözümüzün kökleri vardı, temelleri vardı, dalı, çiçeği, meyvesi vardı... Gel sözümüzün köklerini canlandıralım temellerine binamızı inşa edelim, dalına baharlar getirelim  , çiçeğine renkler verelim , meyvesine tatlar  verelim bir ömür anlıyor musun?... Gel her şeyin yokluğunu birlikte çekelim yokluğumuz varlığımızdan daha görkemli olsun ve daha anlamlı olsun seninle yoklukta güzel...Gel gel birlikte  talihimizi gün yüzüne çıkaralım , istikbalimizi birlikte cehennem dehliziden kör karanlıklardan çıkaralım... Gel yokluğunda göğüm  sağır, toprağım düşman, vatanım sahipsiz , ruhum  zavallı.Yemin ederim ki dünyanın bütün toprakları sensiz gözümde anlamsız , bütün vatanları istilaya uğramış , bütün toprakları nadasa bırakılmış bütün ruhları yaşayan bir ölü misali.... Yokluğun varya yokluğun İçimdeki  şuurumdaki son pırıltıları da yok eden bir cehennem makinası ....
Şair dişçi iskemlesinde veya doğum yatağında bilir ıstırabı. Benim ıstırabım ne dişçi iskemlesindeki kadar hafif ne de doğum yatağındaki kadar az acı verici ...Benim ıstırabım yokluğundur sana susuzluğumdur...Gel Birbirimizi  bir ömür boyu seven bir vatan kuralım , gel herkesin herkese dost olduğu, kimsenin kimseyle savaşmadığı , Herkesin herkese hoşgörüyle yaklaştığı bir ruh iklimine birlikte dalalım....Gelir misin emi güzel gözlü güzel sevgilim? Gel birlikte karanlıkları devirelim , aydınlık bir çağın kapılarını açalım...
Beni sana bağlayan yüreğimi sana kaçıran ne çok şey  var....Ve sen ey sevgilim! Bana bir ömür gönlünü açmaz mısın ?Gel varlığın mukaddesler manzumesi , gel kelimeleri, sözleri neşideler neşidesi olan sevgilim ... Gelir misin?...
En sevgili, 
Ey Sevgili , 
Tek sevgili
Yokluğunda kıtalarım dünyanın en güzelline dahi kapalı gönlüm en güzeline dahi yabancı.... Geçen her anım meçhule giden bir kompartıman...Gelir misin güzel sevgili? Gel ki ırklarımızı , tek ırk, kalplerimizi tek kalp, insanlığınızı tek insan hâline getiren İslâmiyet ışığı altında tek vücut olalım , Yaradanımıza bu ışıkla tek vücutta ulaşalım... Ne dersin güzel sevgilim? Ne olur gel  kirli bir elbise gibi sıyrılalım peşin hükümlerimizden olacak duamıza birlikte amin diyelim... Gel mihrabının önünde bir ömür diz çöktüğüm en sevgilim , gel ömrüne ömrümü biçtiğim ey sevgilim,  gel yüreğine yüreğimi bağladığım tek sevgilim ... Gel yokluğunla sınanmak istenmiyorum dış dünyadan kopmuşum afaroz edilmişim ben sensiz tüm kainata, iç dünyam ise hasta bir hayvanın korkularını aksettiren ayna. kırık bir ayna. gömülmesi unutulmuş bir cenaze gel seninle dirileyim ilk sevgilim .... Yokluğunda her anım ziyaretçisiz kalmış. Şuurumun Sina'sı metruk bir manastır. Yüreğimin telleri akordu bozulmuş bir keman misali işlevsiz... Dilimin mecali susuzluktan kırılmış bir bedevi... Gel ki yüreğimi ziyarete aç , gel ki topraklarıma bereket saç ....Gelir misin hıı en sevgilim?
En Sevgili , 
Ey Sevgili 
Tek Sevgili
Biliyor musun ''Yokluk '' kelimesi dahi kaypak ve karanlık..
Yokluğun bayağılık, gel varlığınla gel ...Varlığın içtimaî bir nizam. Yaşayan ve yaşayacak olan bir dünya görüşü ...Gel alemimde kinlerin kasırgalaştırdığı alnımda aşkımızı çiçeklendir bu senin vazifen olur mu be sevgilim...
En Sevgilim 
Ey sevgilim 
Tek sevgilim
Gel hayal, iplerimizi gerçeğe bağlayalım , geleceğe bağlayalım, gel   İplerimizi istiklale bağlayalım , istikbale bağlayalım... Ne dersin hıı sevgilim? Gel birlikte yanalım gel birlikte kül olalım gel birlikte Rabb'imize kul olalım ... Ne olursak olalım sen ben ben sen olalım... Olur mu hııı en sevgilim?

( En Sevgili başlıklı yazı H.GÜNDOĞAN tarafından 6.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.