1 Ey Sevgili Yar
EY SEVGİLİ YAR


Şairin sözü vardı derdi ya;  İlle gerek mi özlediğimi söylemek
Ya da sevdiğimi seni
Hem gelecek olan güzel günlere bıraktım ...Seninle olmayı
Seninle ölmeyi bir güzel
Seninle ömrümü geçirmeyi ...
Şairin dediği gibi gelecek günlere benimle ölmeye değil yaşamaya yelken açar mısın?...


EY SEVGİLİ YAR

Beraber ağlayıp, beraber gülmeye, sonra bu muhteşem rüyayı görkemli bir istikbale kalbetmeye var mısın?...

EY SEVGİLİ YAR


Sevdan yol gösteren birer harita , idrâkime giydirilmiş saadet yumağı bu yumakta birlikte olmak seni mutlu eder mi , benimle bu yumakta bahtiyar olmaya var mısın ?...

EY SEVGİLİ YAR

İnsan ya kafasıyla, ya gönlüyle, ya etiyle yaşar. Ya mazide yaşar, ya istikbalde yaşar. Ben seninle yaşıyorum, kafanla , gönlünle, mazinle, hatalarınla doğrularınla benimle yaşamaya olur der misin?...

EY SEVGİLİ YAR

Sen koşar adım yürüdüğüm mukaddesatım , benim mukadderatım olur musun ? Sen duamsın yürürken dururken düşünürken geçmişe ve geleceğe dair ettiğim duamsın  bir ömür duama amin diyen sen olur musun?

EY SEVGİLİ YAR

Seni sevmek , bende yaşamaktır, yaşayıştır görevdir, felsefedir tarihtir, seni sevmek hayata bakıştır , insanlaşmaktır insan kalmaktır... Bende yaşamaya beni yaşatmaya birlikte yaşamaya birlikte yaşatmaya bir adım at desem bana bir adım atar mısın?...

EY SEVGİLİ YAR


Çok yalnızım  ve özlem adımlarını sıklaştırmıyor.
Yanlızlığıma eş özlemlerime paydaş olur musun ?...

EY SEVGİLİ YAR


Ey karşısında saniyede saatler yaşadığım güzel gözlüm! Ne zaman dertlerime kulak verecek, ne zaman kafamdakilere mâkes olacaksın? Karşımda zamanın değerinin olmayacağı kafamdakilere makes değil de müdahil olacağın ve bir hayatı birlikte yaşamaya muazzez  olacağın günler yaşamaya yaşatmaya var mısın ?...


EY SEVGİLİ YAR

Yokluğunda zamanım bir kovan içinde yalancı arıların yaşadığı bal yapılamayacak bir kovan, zaman bir yırtık kumaş renksiz , ruhsuz karamsar ruh bunaltıcı bir parça, , yokluğunda zaman düşman her dakika eli tetikte bekleyen bir eşkıya , Zamanıma bal ruhuma içime ferahlık verecek ipek kumaşım olur musun ? ...Zaman sensin. Zaman senin kozan... O Zamanımın  eşi ömrümün tek eşkıyası olur musun?...

EY SEVGİLİ YAR

Sen yoksan köküm yok , dalım yok , budağım yok  , yapraklarım dağınık,  Çiçeklerim dökülmüş meyvelerim ham, bir ömür köküm olurmusun gövdesini taşıyan kök, dalına sahip çıkan , yapraklarına yeşillikler saçan, çiçeklerine rengarenk baharlar açan , meyvelerine tatlar katan o güzellik sen olur musun?...

EY SEVGİLİ YAR

Hayatım kurumuş bir deve dikenine benziyor. Rüzgarların sürüklediği bir deve dikeni... O dikeni yüreğime saplayan oradan sonsuza dek çıkarmayan rüzgarım olur musun?...

EY SEVGİLİ YAR

Sevdan gönlümde bir yara. Ama aşkın gönülde açtığı bu yarayı yine sevdan iyileştirebilir. Sevdan kapatabilir ... Birlikte yaramızı iyileştirmeye var mısın?

EY SEVGİLİ YAR

Yıldızlara attığım merdivensin , yuvarlanan insanın bir yıldıza attığı merdiven, beni tutup ışıklarınla aydınlatmaya var mısın?

EY SEVGİLİ YAR

Ben senim diyorum sen benim diyebiliyor musun gel sen ben değil ben sen değilde ikimiz biz olalım seninle birlikteyim varım diyor musun?

EY SEVGİLİ YAR

Sana inancım ne kadar büyükse güvenim ne kadar fazlaysa, imanım da o kadar büyük, inancımı arttır güvenimi artırır,  imanımı kuvetlendirmeye inancımı birlikte yaşamaya bir hayatı bana güvenerek yaşamaya inançlı mısın? ...

EY SEVGİLİ YAR

Sen ruhumun  bütün kutuplarını kucaklayan bir mehtap, sen kalbimin bütün atışlarının tek sahibi , gönlümü gönlüne bağlayan kelebek , sen kutuplarımı ısıtan , kalbimi kalbine sonsuza dek kalbeden , gönlünü gönlüme bir kelebeğin ömrü kadar değil bir çınarın ömrü kadar uzun duruşu kadar görkemli bir şekilde bağlamaya var mısın?  ...

EY SEVGİLİ YAR

Sen , bir susuzluk, sonsuza karşı duyulan özlem. Sen bir papatya bahara açılan güzellik Susuzluğuma çarem sonsuzluğuma yarem baharıma açılan bu saf beyaz papatyama konan kelebek olmaya evet diyebilir misin?...

EY SEVGİLİ YAR

Güneş yeryüzünü  aydınlatır, sen benim karanlıklarıma aydınlıklar getiren aşksın, aşkıma güvenmeye sevdama inanmaya beni kendin etmeye , kendini ben etmeye gönüllü müsün? ...  

EY SEVGİLİ YAR

Varlığın ruhumu okşayan ruhuma yüreğime cıvıldayan bir kuş ve ben varlığınla bu kuş kadar rahattım...Kulaklarımda sesin  uğulduyor her vakit, senin sesin etrafımdakilerin duymadığı ses ... O sesin tek duyulduğu tek anlam ifade ettiği kişi ben olmak istiyorum... O sesin tek bende manidar olmasını istemeye meyilli misin?...


EY SEVGİLİ YAR

Sevdam gerçek akıl, ilâhi bir mevhibedir. Aşka, sonsuza, feragata kanatlandırır bizi. Benimle kanatlanıp Hakkın huzuruna hakkıyla varmaya gönüllü müsün?...

EY SEVGİLİ YAR

Sen olmayınca ben ne kendimi tanıyorum ne hayatımdakileri. Kalbim mühürülenmiş bir hazine. Kendimi tanımama yardımcım , hayatımdakileri fark etmeme destekçim, kalbimin mühürlenmiş hazinelerini benimle birlikte bir ömür gün yüzüne çıkarmaya hazır mısın?...

EY SEVGİLİ YAR
Aşkım yokluğunda can çekişiyor. göğüm bomboş, hayatım abes; duygularım kalpsiz , yaşantım acılar manzumesi , canıma can , göğüme serinlik , hayatıma mana , duygularıma anlam, kalbime mutluluklar bahşeder misin?...

EY SEVGİLİ YAR

Sevdam bir köprü: kıldan ince, kılıçtan keskin.. Herkes geçemez üzerinden , Yalnız sana açık olan köprümden geçmeye var mısın ?...

( Ey Sevgili Yar başlıklı yazı H.GÜNDOĞAN tarafından 10.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.