GERÇEK ÇİRKİNDİR

 

 

Büyük harf,

Küçük harften baskındır ya da büyük balık küçük balığı yer.

 

Volkanı henüz sönmüş yanardağ, patlamaya hazır bir aşıkın meşki kadar yer yakar.

Kulağa saçma geldiğini biliyorum ama ya şairsem; yani mecaz ipinde usta bir cambazsam !

 

Ya siz ? iki mısra okuduktan sonra gidiyorsanız hatta okumadan tebrik ediyorsanız; ben benliğimden eksilir miyim ? elbette hayır.

 

Burası benim mağaram !

 

Şuan ayı postunun üzerinde yapraktan sardığım tütünü içiyorum ve çam sakızı ağaç kabuğuna düşüyorum sizi ve size benzeyenleri hatta benleri..

 

Sakalı çok severim hemde her türlüsünü ama köseyim, top sakalım olsun istediğim zamanların doğum sancılarında bebek yüzlü kaldım hep, sonra harita gibi oldu yüzüm aynı kalbim gibi.

 

Potaya her zıpladığımda boyumunda uzayacağına inandım bir dönem ama ebeveynlerimin içtiği sigara tadında kaldım roman finalinde.

 

Minyon bünyeme sığdırdığım battal boy dayakların hesabını verdim Hi-man olduğum gecelerde,

Büyüdüğümü sandığımda kaybedecek birşeylerim vardı ve artık daha büyük bir minyondum.

 

Çok mutlusunuz; ne mutlu size.

 

Cümlelerim ona eşlik eden sesim ve hayal gücüm bir mıknatıs gibi çekiyordu şekilci yaratıkları ve uykusuz bırakıyordu makinistleri. Yüreğim bir tren oluyordu her defasında sonra iniyordu insansız istasyonlarda.

 

Köle kurgularımdan sonbaharlar doğuyor, sarı yapraklar düşüyordu mezarımsı ayak uçlarına ve suları boca ediliyordu musalladan bedene doğru.

 

Sakın ümit vermeyin, hayatın temel taşı umut demeyin; çünkü bunu hepimiz biliyoruz.

 

Mesele;

 

Umuda ne tür bir kalp masajı yapacağımızla ilgilidir..

 

Sözünüz varsa konuşun !

 

Zira bana,

 

İnzivada bile rahat yok !

 

 

 

Bülent KAYA

İstanbul/03/03/2013

 

 

 

 

 

( Gerçek Çirkindir başlıklı yazı YuReKiKLiMi tarafından 3.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.