Hayatımda çok şey yaşadım ama böylesi ilk.

Nolur tıklayın beni.

Lütfen Allahım tıklasınlar beni !

Off ya neden bu kadar az tıklanıyorum ?

Bunlar kesin sevmiyor beni !

Ama niye yaa şunlara bak çok iğrenç; uff ne çok okunmuşlar..

Var bu işte bişey, evet ben aslında süperim ama görmüyorlar..

Artık eminim bu site de körler sağırlar birbirlerini ağırlıyor !

Olsun yine de yazacağım ve farkıma varacaklar ve kim şâir kim gerçek görecekler.

Bunlar benim yaşadığımın onda birini bile yaşamamışlardır ama yağcılıkla geldikleri noktaya bak.

Yoksa ben gerçekten kötümü yazıyorum, acaba bıraksam mı bu kalemi sonsuza dek.

Ama bırakırsam onlar kazanır hayır asla bırakmam.

Sanırım biraz daha mecaz yormalıyım ha birazda betimleme bu iş tamam.

İyi de içimdeki fırtınayı bunlarla anlatamam ki daha değişik bişeyler olmalı;

Mesela ahtopotun kollarında sevda yorgunu olduğumu anlatmalı, birazda ajitasyon yapmalıyım,

Ha birde nasıl uyuduğumu ve uyandığımı anlatmalıyım.

İyi de ben ne uyuyorum ne de uyanıyorum nasıl anlatılırki bu duygu !

Ben her sabah kahve ve sigara içerken nasıl anlatabilirim ki sahilde bir simitle çayın rüyasını.

Off ya nefret ediyorum bu dünyanın dışında kalmaktan.

Ahhh anne ahhh baba neden bu kadar takdirsiz büyüttünüz beni…

Birileri süpersin demeden himen olamıyorum işte.

Çok sevgisisim çokmutsuzum çok istiyorum bu yüzden tıklanmayı.

Hükümsüz bir kimlik olmak; canlılar arasında ruh olmak ne kötü bir şey !

Yardım edin ve tıklayın beni tıklayın ki avunayım yok başka hayatım !

Çok sevgisizim çokkk..

01/04/2011

Bülent KAYA

( Tıklayın Beni başlıklı yazı YuReKiKLiMi tarafından 12.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.