Milliyetsiz bir toplum medeniyet yolunda aksayarak yürür.
Ve istiklalini koruyamaz istikbali yoktur.. Başka milletlerin hükmü altında her an parçalanmaya ve yok edilmeye mahkûmdur...
Etnik kökeni ne olursa olsun yaşadığı topraklara sahip çıkabilmek ve orada özgürce yaşayabilmek için mutlaka millet olma şuuruna bağlı kalmalıdır...

Aksi takdirde vatansız bayraksız hatta anlamsız hiç bir varlık gösteremeden tarihin karanlığına gömülüp basit bir azınlık olarak unutulur..Dünyada hiç bir millet tarihine Türk milleti kadar bağlı değildir...Türk'ün tarihi bağımsızlık savaşının cesaret ve onur örnekleri ile doludur.Kurtuluş savaşımız sadece bizim değil, dünya tarihine altın harflerle yazılmış bir büyük önderin ve onu takip eden Türk milletinin Cumhuriyet mücadelesidir....
MİLLET VE MİLLİYET bir bütündür ve asla parçalanamaz..
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun...

Şükran Gülcenaz AYDOĞAN
( Cumhuriyetimiz Kutlu Olsun başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 29.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.