*"Sevenleriniz çok olsun."diyorum sanki beddua  etmişim  gibi yüzlerini ekşiltip;" Olmasın."diyorlar.Nedenini sorduğumda  şöyle diyorlar:
"İnsana en iyi kazığı hep sevdikleri atarmış."

*Düşmanın hançerinden çok dostun sessizliği yaralar insanı.

* Bir paradan anlamam bir de  kadınlardan.İkisinin de yüzü sıcaktır,gücü vardır,silahtır ve mutluluğu vaat ederler hep ancak insanı ölmeden mezara koyan da bunlardır.

*Her yazara sorulan o meşhur soru ona da soruldu: "Neden yazıyorsunuz?"
"Bir anneye bebeğini niçin emzirdiği sorulabilir mi," diye cevap verdi.

*Göz,kendini görmez.

*Yaz dostum, yazı üstüne yazı yazılmaz,dikiş üstüne dikiş atılmaz.

*Geçmişe sünger çekemeyenler  yarınlara demir atamazlar.
( Aforizmalar 3 başlıklı yazı berberce tarafından 23.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.