İğneyi  kendine çuvaldızı  başkasına batır,demiş atalarımız ancak bizler hep başkalarını suçlarız,taşın altına elimizi koymayız fakat herkesten taşın altına elini  koymasını bekleriz.

Neymiş siyasette  yeni yüzler görmek istiyormuş bizim kısım şefi Döndü hanım,isteyebilir doğal hakkıdır buna diyeceğim yok ancak şuna diyeceğim var:

Sen de  altmış yaşına merdiven  dayamışsın,bu işi kaç yıldır yapıyorsun bilmiyorum ama senin  diploman var mı,yok.
Kursiyer belgen var mı,yok.
Ustalık belgen var mı,yok.
Onlarca hatta yüzlerce  usta yetiştirip sana minnet duyan  var mı,yok.
Gastronomi alanında uluslararası başarıların var mı,yok.
Yönetici konumdasın peki yönetici vasıflarını taşıyor musun,yok.
Meslek konusunda"ben bunun kitabını yazarım."diyebileceğin(çorbalar,pilavlar,soslar)  bir iddian var mı,yok.

Ben de haklı olarak soruyorum sana,kendini kanıtlamak isteyen,farklı lezzetler sunmak isteyen,girişimci,aktif,akılcı ve gerçekçi,okuldan yeni mezun olmuş,işe aç,taze beyinler varken sen niye şeflik yapıyorsun?

Yeni yüzleri onlar da görsün...
( Yeni Yüzler başlıklı yazı berberce tarafından 13.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.