Kol kola,sarmaş dolaş büyük  bir  ayakkabı dükkanına giren gençleri,ellili yaşlarında güler yüzlü bir amca karşıladı:
- Hoşgeldiniz çocuklar,nasıl yardımcı olabilirim?
-Ayakkabılara bakacağız abi.
-İstediğiniz bir marka veya renk var mı?
-Yok ama spor tarzı falan...
- Spor ayakkabılarımız üst katta,köşeden çıkabilirsiniz;bakın,beğenin yardımcı oluruz.

Ayakkabı reyonlarının önünde dudak dudağa öpüştüklerini gören dükkan sahibi, onların yeni evlenmiş olabileceklerini düşünerek utandırmak istemez, gençliğini hatırlayarak iç geçirir.

Kasaya geldiklerinde ise onlara bir sürpriz yapmak ister  fakat ağzı  açık kalır:
- Borcumuz ne kadar  abi?
- Piyasada normal değeri bin lira ancak size  özel sekiz yüz lira.Ayrıca bir çift ayakkabı da benden hediye.
- Neden abi?
- Yuva kuranlara yardım etmek büyük sevaptır,alın,helali hoş olsun.
- Abi ne yuvası anlayamadım.
- Evli değil misiniz?
- Yok abi üniversite okuyoruz biz ev arkadaşıyız.
( Ayakkabıcı başlıklı yazı berberce tarafından 8.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.