Çiçekçi dükkanının kapısında şu yazılıydı:"20-30 yaşları arasında erkek eleman aranıyor." 
İçeriye çekinerek girdi bir genç,gömleği ütüsüz ve yıpranmıştı,ayakkabısının ise topukları olmadığı için yırtık çorabından eti görünüyordu.
-İyi günler abi,kapıdaki  ilanı gördüm de...
-İyi günler,evet bir elemana ihtiyacımız var,kendin için mi,başkası için mi?
-Kendim için abi.
-Hıı,ne mezunusun?
-Ortaokul.
-Daha önce bir yerlerde çalıştın mı?
-Çalışmadım  abi,uzaktan akrabam var onların yanında kalıyorum.
-Bekarsın o zaman.
-Evet.
- Kaç yaşındasın?
-23.
-Telefon numaranı  alayım sonra haber veririm.
- Abi bir şey sorabilir miyim?
- Tabi sorabilirsin.
- Deneyimle ne alakası var bu işin,her çiçeğin fiyatı üzerinde yazıyor zaten, hesap kitap da biliyorum çok şükür, üniversite mezunu olsaydım  işe alacak mıydın beni?
-Alırdım.O bütün çiçeklerin  isimlerini bilir,müşterilerle iletişimi daha sağlam olurdu.
- Peki siz bu konuları konuştuğunuza göre peyzaj mimarı olmalısınız.
-Yok canım,lise mezunuyum ben,bu dükkan da babamdan yadigar.
-Lise mezununun yaptığı bu işi ortaokul mezunu neden yapmasın ayrıca benim üniversite mezunu olmamı  neden istiyorsunuz?
-Senin işe ihtiyacın yok galiba,benimle kafa bulmaya mı geldin,yargıç gibi devamlı soruyorsun,tamam o zaman,elemana ihtiyacım yok oldu mu?

Genç çocuk öğrenci kimliğini çıkartarak adama uzattı üzerinde ünlü bir üniversitenin yüksek lisans öğrencisi olduğunu  yazıyordu yani bu  bir sosyal deneydi.
( Çiçekçi Aranıyor başlıklı yazı berberce tarafından 10.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.