"Korkuyorum oğlum,dedi,çok korkuyorum."
"Erkek adam korkar mı hiç dayı,dedim, bize çocukluğumuzdan beri bu öğretildi."

"Ağlamanın,yanmanın,ayrılığın,acının,hastalığın ve  korkmanın  cinsiyeti olmaz,"dedi.

Güçlü kuvvetli,sözünün eri  ve herkesin güvendiği  "pehlivan"lakabıyla  o bölgeye  nam salmış nalbant  Hasan amcaydı bu sözleri sarfeden.O kadar huysuz  atların  yanına bile  korkusuzca yaklaşır bir çırpıda yere yıkar ve onları nallardı."Ben bu işi para için yapmıyorum,bu günahsız hayvanların  sevabını kazanmak için yapıyorum."derdi tehlikeli ve zahmetli bu nalbantlık işini  neden yaptığını yaptığını soranlara.

Çocuklar genellikle doktorlardan yani iğneden,yaşlılar ise ölümden yani Azrail'den korlarlardı ama o ne çocuktu ne de yaşlı.

"Neden korkuyorsun",dayı,dediğimde şöyle  cevap verdi:

"İnsanın yaşı  ilerledikçe kendisiyle daha çok yüzleşiyor yiğen,içimi  sürekli kemiren o kadar hatalarım var ki..."
( Dayı başlıklı yazı berberce tarafından 9.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.