-Karadeniz"de  gemilerin mi battı senin,bu halin nedir?
-Ne varmış halimde?
-Aynaya bak da kendin söyle!Yahu,kırk yıllık karı koca boşanıyorlar  yine senin kadar perişan olmuyorlar bilakis yüzlerinden gülücük,gözlerinden mutluluk saçıyorlar.
-Tutuldum bir kere abi,söz geçmiyor kalbime,onu görmeden,sesini duymadan,elini tutmadan yapamıyorum.
-Oğlum sen deli misin divane misin,senin onu sevme hakkın yok.Şimdi iyi dinle beni,bir arkadaşının ayakkabısını ve elbisesini ondan izinsinsiz giyebilir misin?
-Hayır.
-Ya da komşunun arabasına istediğin saatte binip istediğin her yere gidebilir misin?
-Kolay kolay kimse aracını kimseye teslim etmez  ki.
- O halde...

Bazı sevgiler, doğru mevsimde doğru  toprağa düşen  tohuma benzer;filizlenir,dallanır budaklanır ve meyve verir.

Yanlış zamanda,yanlış yere düşen tohum ise,gün yüzü görmeden  çürürüp gider.
( Tohum başlıklı yazı berberce tarafından 6.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.