Serbest Kürsü / Mektup

Eklenme Tarihi : 5.01.2012
Okunma Sayısı : 2794
Yorum Sayısı : 0

( 1/3/2012 )
---------------------------------------------
üstadım,

kaç gündür rüyalar görüyorum, senden başka kimseye soramayacağım için senden rica ediyorum yorumlamanı, ama yine de sen nasıl istersen öyle olsun...

rüyamda köyümüzde halamın evinde oluyorum orası bizim strateji başkanlığıymış( eski çalıştığım yer) bi taşınma, gitme muhabbeti dolanıyor ortalıkta, muhammed başkanın göçü yüklenmiş bi kamyonete, ben içimden "o kamyonete binsem onunla gitsem" diye geçiriyorum, ama o kadının arabasıyla gitmem gerekiyormuş, onun yarım bir arabası var, hardal sarısı bi araba, o yarım arabaya o kadının arkasına biniyorum, bizim evimize getiriyor bizi kadın, teşekkür fln etmeden iniyorum arabadan......

rüyamda muhammedin evinde oluyorum, kimse yok, karısı çocukları fln galiba tatile gitmiş, kendisi de yok, ben evde biraz temizlik yapsam mı diye düşünüyorum, hatta bulaşıkları fln lekeleri çıksın diye çamaşır suyuna batırıyorum, öyle evde dolanırken, kapıyı biri çalıyo, ben de gayet sanki benm evimmiş gibi tedirgin fln olmuyorum, kapıyı açıyorum. komuşusuymuş, "evde kim var diye merak ettim diyo, ev sahipleri tatilde ya diyo" sonra bana özür diler gibi "siz miydiniz" diyo gidiyo

yine rüyamda köyümüzde oluyorum, annem elime bi poşet veriyo git bunu dereye at diyo ( çöp poşetiymiş, içinde karpuz kabuğunu fln hatırlıyorum, biz bi dere var oraya atarız da çöpleri) o dereye gidiyorum, dere de çöp döktüğümüz yer tertemiz, şaşırıyorum, elimde ki poşeti de oraya atıyorum.
mezarlığın yanında bir çift var tanıdığım köylü bir çift karı koca, "biz buraya dilekçe gömeceğiz diyorlar, mezarlığın yakınında bir yer gösteriyorlar, ellerinde senet gibi bir şey var....

rüyamda tayyib başbakanımızın ayaklarına sarılıyordum, ayakları çıplaktı ve yüksek bir kürsüde oturuyordu, ben ayaklarına kadar ulaşabiliyordum, bana gülümsüyordu, ona bir şeyler ifade etmeye çalışıyordum( daha iyi bir iş yerinde çalışmak istememle ilgili, araya başkalarıyla konuşmaları girdi, tam olarak kendimi ifade edemedim)) bana etraftakiler, "şuna bak nasıl da yalakalanıyor" şeklinde konuşuyorlardı, ben de onlara "size ne ben onu seviyorum" diyordum...

ve bi otobüste oluyorum, eski imam hatipe giderken ki okul servisimiz gibi bir servis(otobüs), ayaktayım ve o kadar sıkışık ki, nefes almakta güçlük çekiyorum, çok bunaldığım için yarı yolda iniyorum, kendim yürüyerek evimi bulmaya çalışıyorum, bi yol var bildiğim, ama karanlık ve izbe olduğu için oradan gitmekten vazgeçiyorum, bildiğim başka bir yola yöneliyorum, yürürken yolda büyük iş makineleri var bi kaç tane, onlar devriliyor bana bir şey olmuyor sorunsuz bir şekilde geçiyorum, ve geçmek istediğim yerde bir köpek oluyor, ona ekmek veriyorum bana havlamasın diye, etraftakilere de "ekmek atın lütfen" diye rica ediyorum, o ekmekleri yerken onun yanından da geçip gidiyorum, ve sonra bizim mandıramız gibi bir yere geliyorum, o kadar yeşil ve güzel ki... iki yol ayrımı var ben birine giriyorum, arkamda ablam oluyor, bana sesleniyor "orası değil bak orada "fakir" yazıyor" diyo "yol bu taraf" diyor, ben bu çağrı üzerine o tarif edilen yola giriyorum, yolun üzerinde yem yeşil maydonozlar, yeşil bitkiler var biraz tadıyorum, yoldan şair arif nihat asya nın "hala ne diye oyunda oynaştasın, Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın" dizelerini okuyarak kızlı oğlanlı bir ekip geçiyor, onları izlerken uyanmışım...

 

üstadım, çok bunalıyorum bu iş yerinde, bana izin verir misiniz, daha iyi bi iş yerine ve işe geçebilmem için dua etmeme, pazar gecesi sağ elimin işaret parmağı da seğridi. ya latifun zikrine devam ediyorum hala... bütün beddualarıma tevbe ettim, özür diledim rabbimden, şu anda tamamen beni dinliyormuş gibi hissediyorum, ağzımdan kötü bir söz çıkmaması için azami gayret sarfediyorum, bütün kullarına ve bana da çok yakın olduğunu düşünüyorum, onu gücendirdiğim için çok üzüldüm, çok özür diledim, senin şahitliğinde de özür diliyorum, onu çok seviyorum, çok özür diliyorum, anneme karşı çok dikkatliyim, ben sakinleşince evdeki herkes sakinleşti farkettim, ona cevap vermiyorum, allahu tealanın beni takip ettiğini düşünüyorum, annem de daha sevecen, abim de daha saygılı, hem beddualarıma tevbe ettim, hem de kafir müslüman canlı, hayvan bitki melek ne kadar kulu varsa hepsine hakkımı helal ettim, inşaallah rabbim kul borçlarımdan, ona olan borçlarımdan ve günahlarımdan kısacası benim tamamen arınmam için beni bağışlar affeder, affını umuyorum, ama mü’min olmadığımı söylediğin için (diğeri de öyle olmaktan korktuğum için yazmak bile istemiyorum o kelimeyi) çok korkuyorum çok üzülüyorum, nasıl kurtulabilirim bu azaptan üstadım, yine kapındayım, yine rabbimin kapısında ve senin kapındayım, öyle bile isem mü’min olarak canımı vermek istiyorum, yardımını umuyorum Allah rızası için, çünkü çok üzülüyorum....
selam es selame....

 


Tarih:04 Ocak 2012 Çarşamba 15:38:09
RE:....

Selam;

Rüyalar çok çeşitlidir...Her rüya yoruma açık olmadığı gibi,bazı rüyaları sadece gören yorabilir.Kabus nitelikliler ile hastaların rüyaları genellikle kayda değer bulunmaz...Vücudun kendi iç hesaplaşması,
onarımı ile ilgilidir..Geleceğe dair değil halin problemleriyle ilgilenen beynimizin işleri yoluna koyma çabalarıdır..
O nedenle görülen her rüyanın ardına düşmek,günlük yaşayışımıza problem olarak yansıtmak doğru değildir.

Birinci parağrafta anlattığın rüyanın ortak bildiklerimizden çıkan sonucu,hastası olduğun olaydan kurtulmak üzeresin..’’haydi sen yoluna ben yoluma,bu iş buraya kadar’’,denilen cinsten..seni eve getiren arabanın hardal sarısı olması gerçekten hastalık derecesinde etkilendiğini gösteriyor..evine teslim edilmen ise artık kendi kendinle başbaşasın deniliyor,kendini tamir etme sansı veriliyor.


İkinci parağraftan anlaşılan muhammedin seninle kalben en küçük bir bağı yok..seni unutalı çok olmuş..artık sorumluluk bile duymuyor..hayatını yaşıyor..problemle bağlantısı hatıra babında bile yok..sen evde iken gelen melek sen misin...derken hala mı ilgileniyorsun..aklını başına almalısın diyor..Üzgünüm...

Üçüncü parağrafa gelince..temizlik yakın..elindeki son çöp muhammede ait olanı..diğerlerinden arınmışsın..Mezarlığa gömülecek dilekçe ise senin bazı isteklerin için henüz zaman uygun değil..ölü,kaderin sana çizdiği yolda şu anda olması mümkün olmayan dilekler olduğundan hikmetullahta değerlendirmeye gerek duyulmuyor..Bu türlü dua ve dilekler ahirete havale edilir.belki sevabı yahut muradı ahiret hayatında verilecek cinsten.


Beşinci parağrafta geleceğine dair planlar anlatılıyor..Öncelikle pişmanlıkların kabul edilmiş..kendince eski düzenin daha güzel miş..Yeni bir sayfa açmak istiyorsun..geçmiş hataları yapmamaya and içmişsin..yolun yeni ve daha düzgün,üstelik o yolda sana engel olacaklarda işlerine karışmak konusunda sessiz kalacaklar..isteklerini gerçekleştirirken zorlanmayacaksın..Yolunun üstünde,gelecek zamanda yakınlarının başına gelecek imtihan nitelikli olaylar sana zarar veremeyecek..daha ferdi,birey bir haytın olcak.İleride ziyadesiyle tereddüt geçireceğin bir yol ayrımında önemli bir karar vereceksin..
birilerinin,belliki koruyucu meleğinin yardımıyla olumluya yönlendirilecek sonunda aydınlık bir geleceğe yürüyeceksin..öyle ki ’’epey çektim ama muradıma ulaştım’’ diyeceksin.sanki yeniden doğmuş gibi hayata sarılacak, kendine güvenini tazeleyecek, fetihlere başlayacaksın..

bir üst parağrafta başbakanı görmekte işlerinin gelişeceği,muradının gerçekleşeceği ayak bağı olacak geçmişinden kurtulacağın anlamına geliyor.

Son parağrafa gelince ..hayatında dönüm noktası sayılacak bir değişim sözkonusu.Bazı beklentilerin için acele ediyorsun..sen kendi içinde huzuru bulmadıkça yer değiştirmeler çözüm olmaz..Her değişim güzel değildir..eldekilerle yatinenler daha güzele geçmeyi hak ederler..
Allah seni senden daha iyi bilir,ihtiyaçlarını hayatını devam ettirecek şekilde verir..
Tevekkül etmeyi öğrenmelisin..beterin beteri olduğunu unutmamalısın..Zikirlerine devam etmelisin.
Herşeyin en doğrusunu Allah bilir,dilediklerine de bildirir.
selam es selame

( Can Sıkan Mektuplar-5/beddualarıma Tevbe Ettim başlıklı yazı HaciAli Bayram tarafından 5.01.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.