Serbest Kürsü / Mektup

Eklenme Tarihi : 27.12.2011
Okunma Sayısı : 1482
Yorum Sayısı : 0

 


( 12/17/2011 )

babadan diyosun yine,kendine yontuyorsun:)) bu kadar mütevazi olma :)

 

hacı ali ( 12/17/2011 )
---------------------------------------------

atalarıyla övünmek resulün soyu için bile olsa yasaktır.her koyun kendi bacağından asılır..

görmezmisin allahın lanetine uğramış inkarcı yahudiler Hz İbrahim soyudurlar..ayrıca her birimiz Adem as. soyundan değil miyiz.?

kız sen çok akıllısın,biliyormusun..sen evlensen,cinsel enerjin rahman ellerle sukunetle alınsa,normal seviyelere çekilse daha güzel şeylerle ilgilenecek birisisin..şu anda ösrejen esirisin.

kadın vücudu erkek(enerjisiyle) eliyle mes edilmedikçe hem kendini hem başkalarını cezalandırır.O nedenle kızlarınızı ergenliğe girer girmez evlendirin emrini veren resulü kibriya Hz fatımayı regl olduğu gün nişanlamış en kısa zamanda da bir şilte ile neredeyse çeyizsiz gelin etmişti.---------------------------------------------

 

e( 12/18/2011 )
---------------------------------------------
’sen evlensen, yoğunlaşmış cinsel enrjin rahman ellerde sukunetle teskin edilse, hayat bayram olsa, yaşlanmasan, zengin olsan’, d,yorsun ve
m.... benim olsaaa, keşkee keşkeee keşkeeeeeee

bunları biraz da rabbine söyle, de ki; bak böyle böyle olssssaaaa, evlense, cinsel enerjisi alınsa fln daha uygun olur, yoksa kız kafayı yiyecek de...

bana cevap vermiyor bel ki sana verir


selam;
sakın sen, verilen cevapları duymuyor olmayasın..
sakın sen,kendi kendisini inkar edenlerden,doyumsuz ve sabırsız kulların zirvesi rol model olmayasın..
sakın sen, kendini ilah, rabbini emirlerine ram olacak bir emir kulu kudret sanan, ne idiğü belirsiz bir şaşkın olamayasın..
sakın sen, şımarık olarak büyütülmüş, bir türlü normale dönemeyen,büyüyemeyen, bedeni büyümüş, aklı küçük kalmış tipik sanal bebeklerden olmayasın..

Cenabı allah’a ve sana yardımcı olmaya çalışmaktan başka suçu olmayan fakire yaptığın sitemlerinin dayanağı ne..
seni bu halinle neden çekip duralım....
gidip gidip gelmelerine daha ne kadar tahmmül gösterileceğini zannediyorsun....
Bir aylık dargınlığın ardından daha birkaç gün önce barışmadık mı..
adap,edep kelimesinin anlamını biliyor musun,kıyında köşende adabı muaşeret kuralları deyimini veya edep ya hu kelimesini kullanan birileri var mı..
sana bu halinle hangi erkek kulunu feda etsin rabbim,
seninle cezalandırılacak derecede günahkar bir erkek kulu yoktur, belkide,
benden başka..
o yüzden benim başıma sarmıştır..
Sen;önemli birtakım işlerime engel olmak için başıma getirilmiş bir cezasındır,belkide..

galiba, istiğfar etmem gereken birtakım sürçmelerim,suçlarım var..
ki; sana yazmaktan vazgeçemiyorum..


Bak bir başkası nasıl sesini yüreğini rabbine nasıl duyurmuş ve cevabını almış.

hsn23 ( 12/20/2011 )
---------------------------------------------
Hocam iyisiniz insallah.
söylediniz zilirleri aynen yapiyorum.gördugum ruyam su.bildik bir harabe okulun yeniden badanali olusunu gördum ici cok guzel idi fakat icinde cikilen medrivenlerde koruyucu demirler yoktu ilerde yapilacak denildi.
bir segirme oldu sag bacakta aradan 3.4 saat gecti yegenim atamam oldu söyledi.
bunlari daha önce bilmiyorduk sizlerin vesilesiyle ögrendik.Allah sizden razi olsun.
ellerinizden öperim

 


Tarih:20 Aralık 2011 Salı 14:18:04
RE:

Selamlar Azizim,muhterem hocam


Yolculuğunuz mübarek olsun..ev veya okul gibi binalar kişinin vücududur..öğretmendiniz sanırım..onarılıyorsunuz..tecelli başlamış..devam etdiğiniz taktirde eksikleriniz de tamamlanacak..

ihtilaç ilmi ledün ilminden bir bölümdür..
allah sevdikleriyle işaret diliyle haberleşir.
Seyrimeler bunlardan birisidir..
Nur görmeye başladığınızda birçok gelişmeyei nurlarla da haber almak mümkün olur..

ayrıca rüyalar,doğrudan atıftan sesle uyarılmalar,hissiyatın sizi sevk ve idare edecek seviyeye ulaşması,hatta meleklerle temas,cibril sıfatının tecellisi bunlardan bazılarıdır..

ileride yeni zikrler( alim ve habir esmalarını talim şeklinde) veririz inşaallah o ilim sizde iyice gelişir..

Kullarına, allah’ın cc.habir sıfatı, her olacak olanı önceden haberdar eder..dilediğinizi tecelli etmesi için oluruna bırakır, istemediklerinizi dua ile reddedersiniz..öyle ki eceli kazaları(vakitsiz ölümleri) bile haber alır,önler veya kendi haline bırakırsınız..Hatta depremleri bile haber alır, dilediklerinizi duasını yaparak önlersiniz..

bu ilme marifetullah denir..

ihlasınız ve sadakatiniz kadar allah’a cc.yakınlaşır,müminlerin <velisi> olursunuz inşaallah.

sorunlarımız da ihtiyaçlarımız da neredeyse sınırsız olduğundan sırasıyla problemlerden arınmak ve ilgi duyduğunuz, ihtiyaç gösteren alanlarda ilerleme sağlarsınız..
Önce hakka olan yolculuğunuz fena fillah olduktan sonra hakk tealada yolculuğa dönüşür ki sonu yoktur..
Dünyadaki öğrenme ve seyir beşikten mezara kadardır.Allahta yolculuk ise sonsuza kadardır.Öbür alem de de seyrü sefer devam edecektir.

işlerinizde ve ibadetlerinizde başarılar dilerim.
selam ve dua ile.
Tarih:20 Aralık 2011 Salı 14:26:57


Allah razi olsun Hocam.
ben ögretmen degilim hocam,yurt disi isvecten hikmet!

hocam buna kesin inanın ki sizi dua sonucu buldum.dualarimin cok kabulunü gördum amma is konusuna gelince duruyor.benim sorunum bir ise girmek ondan sonrasi allahin izniyle kolay olur sanirim.
tekrar ellerinden öper.
yorum icin coook tesekurler

( Can Sıkan Mektuplar -3 /sana Bu Halinle Hangi Erkek Kulunu Feda Etsin Rabbim, başlıklı yazı HaciAli Bayram tarafından 27.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.