Sen benim,her bölümünü merakla seyrettiğim,orjinal dizi-filmimsin.
Mütemadiyen işlediğim günahım;hatta vebalim,cürmümsün.
Aşkta alamadığım -temiz kağıdım-,kabarık,sicilimsin.
Ulaşılamaz özgürlüğüm;temyiz yolu kapalı,müebbet hükmümsün.

Sevdiceğim,kardelen çiçeğim,kara gözlümsün.
Kalplerimize taktık yüzükleri;manen sözlümsün.
Gönlüne nakşet beni ilmek-ilmek,ömrüm;yüreğimdeki kördüğümsün.
Gözlerimle dünyamda,ruhumla rüyamda,sürekli gördüğümsün.

Fizik hoş,ruh sarhoş,kollarımı bırakma boş;dünyanın sekizinci harikası.
Adeta perisin,gel gönlüm erisin,saf-güzelliğin alamet-i farikası.
Aşk masalında son nokta,gözlerin şiirin şahikası.
Farkıma varman,teveccühün,gönlünün icazet-i lahikası.

Not:Herşeyim olurmusun?Veya herşeyi benle bulurmusun?.......Gözlerine şiir yazıyorum ama kelimeleri layıkıyla bulamıyorum...Çünkü '''gözlerin şiirin şahikası'''...
SAYGILARIMLA...



Ali Soytürk

( Gözlerin Şiirin Şahikası başlıklı yazı ÇETİN CEVİZ tarafından 27.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.