1 Göreve Başladık

       Uzun bir aradan sonra…

Merhaba değerli dostlarım, değerli okurlarım…

Sizlerden uzun bir süre uzak kaldık.

Aslında uzak kalmadık…

Hep sizinle…

Hep birlikteydik...

Biraz haberciliğimizi ön plana çıkarıp köşe yazmaya pek zamanımız olmadı.

       ***

1 Ocak 2014 itibariyle…

Vatani görevimizi tamamladık…

Burada bir gerçeği açıklamak lazım geldi...

Yıllar sonra yazılarımızı arşivden okuyacak olan değerli okurlarımız olabilir…

20 Kasım 2012 itibariyle vatani görev için askerliğe başladık…

Askere 15 ay olarak gittik…

Askerlikle ilgili yasanın düzenlenerek askerliğin 12 aya indirilmesi ile ilgili yasanın 1 Ocak 2014 itibariyle yürürlüğe girmesiyle de bu şekilde vatani görevimizi tamamlamış olduk…

Yani 13 buçuk ay olarak askerliğimizi tamamladık…

       ***

Anamur’dayız…

Memleketimizdeyiz…

Gazeteciliğe burada devam ediyoruz…

Doğru bildiklerimiz dün olduğu bugün ve gelecekte de yazmaya devam edeceğiz…

Doğru, tarafsız, objektif bir şekilde siz değerli okurlarımıza gerek yazılarımızı gerekse de haberlerimizi ulaştırmaya devam edeceğiz…

Hep bunun gayreti ve çabası içinde olacağız…

       ***

Belki ilerleyen zamanlarda…

Askerlikle ilgili…

Bizim de anlatacaklarımız olur…

Zamana ihtiyacımız var…

Sağlıcakla kalın…

 

mehmet_sahin1987@hotmail.com

sahin33mehmet@gmail.com

GSM:0506 935 73 17

 

( Göreve Başladık başlıklı yazı Şahincileroğlu tarafından 12.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.