SUÇLULAR CENNETİ
TÜRKİYE
Kolombiya
Afganistan
Güney Asya  ülkeleri dediğinde dünyaya arz edilen uyuşturucu aklına gelir.
18 ülkeden 56 baronun yakalandığı TC ni gri listeye alan ve  suçla anılan bir ülke haline getirmek isteyen ABD nin bu projesini kim engelleyecek? Türkiye nin ileri gelen vatansever çocuklarını, mafya diyerek fetö zamanı içeri aldınız.. Oysa Kontrollü suç örgütü, suç işlemez..uyuşturucuya izin vermez.. Pezevenkleri aile apartmanlarına kadar sokmaz.. Fahişeleri köylere kadar indirmez. Suçu izole eder..Suçla mücadele sadece suçlınun cezaevi  izolesi ile değil suçunda izolesini gerektirir. Kötü çocukları, iyi çocuklarla karıştırmaz.. Asayişin bir suç stratejisi var mı? Hedef ülke haline getirilen Türkiye yi ite köpeğe lüks yaşam merkezi mi yapacagız? Türk Neslini köylere kadar inen uyuşturucu illeti ile kirletmelerini seyir mi edeceğiz? Fahişelik ödeme aracına dönülmesini görmezden mi geleceğiz?
Torun Halili
( Suçlular Cenneti Türkiye başlıklı yazı HALİLİ tarafından 4.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.