KONUŞ BAŞKAN….

Belediyeciliğin düştüğü hal;
Ey hükümet sen fakirleştir ben bakarım
-Ucuz su var mı?
-Raylı sistem var mı?
-Çiftçi ekipman desteği var mı?
-Çiftçi ürün yetiştirme desteği var mı?
-Çiftçi ürün stok /satış desteği var mı?
-Enflasyonu fırsata çeviren “Zincir Perakende mağazacılık “açılış şartlarını ağırlaştırma var mı?
-Yabancı menşeili kişilerin eğitimle Türk töresine adaptasyonu ile ilgili çalışmalarınız neler?
-Kentsel dönüşümü nasıl sağlayacaksınız?
-Depremde ilk yıkılan ,ev müteahhitlerine ruhsat verecek misiniz?
-Okulları suç bölgesine çeviren kişilere karşı projeleriniz var mı?   
-Nesil kirleten” GIDA TERÖRİSTLERİ “ni nasıl engelleyeceksiniz?
-2otobanın3 köprünün taşıyamadığı İstanbul un körfez bölgesine göçünü nasıl engelleyeceksiniz?
-Tarımsal ve kentsel Susuzluk için acil tedbirleriniz nelerdir?
-Partili olmayanlara da istihdam imkanı verecek misiniz? 
-İmar rantlarına doğurganlık mı yoksa şehrin doğal gelişimine uygun kentsel menfaati mi gözönüne alacaksınız?
-İmar tadilatı,tahsis uygulamaları,arsa deposu,Toki uygulaması,ile astronomik menfaatlere engel olacak mısınız?
-Kaçak yapı,kaldırım tecavüzleri,gece kondu büfelerle mücadeleniz olacak mı?
-Tarımsal arazileri her daim  ve şartta koruyacak mısınız?
-Keyfi, maliyet hesabından uzak ,kişiye göre aynı mala farklı fiyat uygulayanları nasıl engelleyeceksiniz?
-Hayvansal ürünlerin markalaşması , üretim ve satış birliklerinin oluşturulması konusunda  çalışmalarınız var mı?
      Bunların cevabı beklentilerimizin dışında ve kentlinin yaşam konforunu sağlamaktan uzaksa ,kendi kişisel konforunu sağlamaya yönelik düşüncelerin varsa,bütün kenti siyasi ikbalin için atlama taşı kullanıyorsan “bi s*ktir ol git ya”

Torun Halili
( Konuş Başkan başlıklı yazı HALİLİ tarafından 28.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.