PAZARTESİ GÜNEŞİ
Bugün pazartesi güneş yine doğudan doğuyor…Ama bazıları için daha güzel doğdu..
Atık adaylar belirleyici oldu..Emekliyi, emekletenler evlerine, emekleyerek döndüler..G*tüne fazla güvenmeyeceksin ..Onunla inatlaşırsan sonunda altına sıçarsın..Hırsız diyoruz..Atmıyorsunuz ahde vefayı hırsıza uyguluyorsunuz.. Hırsız ,hırsız.. Bütün dinlerin “tu kala “dediği hukuk sistemlerinin cezalandırgı kişiye ahde vefa olmaz..Gayri meşrunun, meşrusu olmaz..Kolunu kesen dininse,sen de partiden ilişkisini kesecek cezareti göstereceksin..Göstermezsen işte böyle güneş sana biraz daha sönük doğar..
22 senedir işe ben alıyorum.Tüm kamu çalışanları nasıl olsa benden deyip onlara verdiğin zam farklarını emekliden kestiklerinle yapar,çocuklarına bayram harçlığı dağıtan emekliyi, çocuklarının eline bakan hale dönüştürürsen ,bugün güneş sana daha sönük doğar…
Bugün pazartesi,tüm güneydoğu ya TC nin bütçesini harcasan adam yine teröristin partisine gidiyor..Sadece teröristin değil Türkiye de ne kadar marjinal solcu,ateist,lgbt ci bilumum dine ait dinsizin kurumsal yapısı, kimliksizler kimliğine meclisde maaşa bağlar,tarihsel rakipleri arapları zorunlu iskana tabi tutmazsan daha bugünler iyi günler .Güneş sana sönük doğar…
Emekli vekillerin maaşını kırpmazsan, 120 değil 1120 parti kurulur..fantazi niyetine parti kurup hep bir bölen olurlar..Güneş o yüzden sana biraz sönük doğar..
TC nin Yeni umudu CHP li arkadaşlar bugün size güneş ,hep aynı yaptığını yapsa da daha parlak doğdu.Emaneti elinize aldınız.Hayırlı olsun başarılar dileriz..Ama emanetin sahibi ehil olmazsa adil olmazsa fehim olmazsa neticesi vahim olur..Söz verdiniz.
Küskünlerle atıklarla da olsa seçimi kazandınız..Bundan sonra tamirat süreci deyip zayiatları,delik kanalları, kanal bağlananları varsa suçlarını tesbit edip yasal süreci başlatırsınız yada musluk nasıl olsa bende deyip akıntı başındaki adamların yerine kendi adamınızı koyarsanız o tünelin ucundaki ışık,günelin ışığı değil, inan gelen trenin ışığıdır…
Siyaseti o yemesin ben yerim mantığına cevirirseniz pazartesi güneşi size bu defalık parlak doğar..
İstanbul da Kurum gibi bir memuru yemesi kolay olur ama Süleyman Soylu gibi yerken yediğini ayırmayan biri siyaset kurdu orada bekliyor..Muzaffer kalmak, Muzaffer olmakdan zordur ona göre..
Kaldı ki bu zaferi sağlayan komutanın üstün yetenekleri, ideolojinin mükemelliği falan filan gibi şahsi meziyetler değil senin dışındaki onlarca şartlar bütünselliğinin getirdiği bir sonuçdur..Pazartesi güneşinin Kıymetini bil..Cart cırt yaparsan insan sıçarkende hep cartlar ona göre …
Bir çok ocak başkanlığı yapmış ülkücü kardeşlerimiz emanetinizde onlara misafir gibi davranırsınız yada evin sahibi gibi olurlar..Sizin bileceğiniz iş..İçinizdeki pkk senpatizanlarını s*ktir ederseniz biliriz ki evin sahibi yok eğer durumu idare ederseniz Misafir olduklarını anlarız..Ona göre
Pazartesi güneşinin aydınlığı koruyacalsan ite it gibi aslana aslan gibi davranacalsın
Bu güneş zaten herkese doğuyor..Horoz gibi kendi ötüşüne bağlama.
Selam eder Başarılar dilerim
Torun Halil
( Pazartesi Güneşi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 1.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.